Fick nyss ett erbjudande på 2c-b. Skulle tydligen finns rätt mycket av de.
Det salufördes som Tabletter Gula Sköldpaddor 10mg i varje. Priset var tveksamt som fan, 250kr för 3 tabletter dvs 83kr/10mg. Helt klart överkomligt för att testa det iaf, men är sugen på att köpa in lite större mängd.
Fast är lite osäker på att det var tablettform, med gul färg och stämpel..

Är det någon som hört något om dessa och vet något?
Dom finns i södra Skåne. Kanske ska testa i Xtc tråden också om det är någon som råkat köpa dom som E.