2011-04-23, 13:03
  #2401
Medlem
Kartoffelkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Hur mycket brukar ni betala för 2c-b? Är 350 kr för 100 mg ett bra pris?

Jag har fått betala 150 kr för en kapsel på 30 mg. Det är dyrt, men å andra sidan svårt att få tag på om man inte känner rätt folk. Jag skulle lätt betala 350 för 100 iaf. Det är väl ett ganska normalt pris, inte billigt, inte dyrt.
Citera
2011-04-23, 13:10
  #2402
Medlem
Ok nu är det så att ja o polaren har poppat dem rosa för ca 2.5 timme sen o peaken har uppnåts. Kan vi dra i oss 15 mg ? Helst bomba men det kanske inte ger nån effekt? Tänkte ifall det boostas av varandra.

Snabba svar uppskattas
Citera
2011-04-23, 19:22
  #2403
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Hur mycket brukar ni betala för 2c-b? Är 350 kr för 100 mg ett bra pris?
Om det är ett bra pris eller inte är subjektivt. Går det att få tag i billigare? Ja. Men det är värt precis så mycket som du tycker det är värt. Sen beror det även på kvalitén.
80kr/30mg är det billigaste jag stött på, bortsett ifrån mängdrabatter.
Citera
2011-04-26, 14:39
  #2404
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Hur mycket brukar ni betala för 2c-b? Är 350 kr för 100 mg ett bra pris?

50-100kr/30mg
Citera
2011-04-27, 22:40
  #2405
Medlem
Hur är det att blanda 2c-b med alkohol?
Citera
2011-04-27, 22:48
  #2406
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
50-100kr/30mg

Haha, fy faan vad dyrt. Jag får mitt för 400kr/200mg
Citera
2011-04-28, 01:35
  #2407
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Hur är det att blanda 2c-b med alkohol?
Som att blanda vilken annan hallucinogen som helst med alkohol i princip. Dvs. inga problem om du inte dricker dig dyngrak, för då får du bara en massa minnesluckor.
Citera
2011-04-28, 16:08
  #2408
Medlem
zumgallis avatar
Maste inforskaffa lite 2cb och prova pa. Runt 150 riskdaler far jag betala for 100mg, vilket ar ett bra pris om man jamfor med ovanstaende priser. Men allt ar relativt, aven knarket!
Citera
2011-04-29, 22:31
  #2409
Medlem
WTF?s avatar
Fick nyss ett erbjudande på 2c-b. Skulle tydligen finns rätt mycket av de.
Det salufördes som Tabletter Gula Sköldpaddor 10mg i varje. Priset var tveksamt som fan, 250kr för 3 tabletter dvs 83kr/10mg. Helt klart överkomligt för att testa det iaf, men är sugen på att köpa in lite större mängd.
Fast är lite osäker på att det var tablettform, med gul färg och stämpel..
Är det någon som hört något om dessa och vet något?
Dom finns i södra Skåne. Kanske ska testa i Xtc tråden också om det är någon som råkat köpa dom som E.
Citera
2011-04-29, 22:46
  #2410
Medlem
knuzlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stevee
Haha, fy faan vad dyrt. Jag får mitt för 400kr/200mg

Du betalar 2kr/mg och Inte-Igen betalar mellan 1.66-3.33kr/mg. Jag antar att matematik inte var ditt starkaste ämne i skolan?
Citera
2011-05-02, 23:33
  #2411
Bannlyst
Så, någonting jag inte upplevt förut har nu hänt under båda mina senaste 2C-B trippar. Ljudhallisar. Jag satt och mediterade och myste mig, kände mig som gud, då jag helt plötsligt började höra en låg ton. Jag fortsatte att meditera blundandes och fokuserade på tonen, då jag hörde en kvinna skrika utanför fönstret.

Jag öppnade ögonen och kom ur min trans, sprang till fönstret för att kolla om någon var ute på gatan. Ingen var där, klockan var 2 på natten. Kvinnan fortsatte att skrika, och skriken kom från olika håll hela tiden, till slut var skriken inne i mitt rum och jag blev skiträdd.

Jag förstod till slut i mitt förvirrade tillstånd att det var drogen som spökade, så jag satte på mig ett par hörlurar och tittade på Family Guy på högsta volym. Skriken försvann ganska fort, men den där tonen från tidigare var kvar som ett biljud.

När jag efter en timme eller så tog av mig hörlurarna fortsatte ljudhallucinationerna. Jag hörde helikoptrar, tåg, ugglor, stridsflygplan... Så jag återgick till hörlurarna. När jag hade landat var det helt tyst igen, inga skrik eller fordon som hemsökte mig.

Har någon upplevt något liknande?! Detta skrämde skiten ur mig! Även om jag inte alls blir mindfuckad på 2C-B var detta en av de värsta trippar jag haft på alla substanser.. Och samma sak hände igår.
Citera
2011-07-21, 03:03
  #2412
Medlem
steeve låter sjukt
aldrig fått något sådant.. men hur tycker ni det är med tillgången på 2c-b? vilka av era kranar är det som säljer de? jag hade en lsd kran som hade 2c-b ibland men hon försvann :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in