2008-12-14, 02:46
Medlem
Harikiriis avatar
Happ då har man dragit debut på denna substans. Tkr det var lite överskattat om jag ska vara ärlig. Mindfucken var i princip helt gone... lite tråkigt imo. Blir större dos nästa gång helt klart!

Upplevde ingen jobbig onset eller illamående under ruset! NADA. Mycket färgglatt var det. Mycket som rörde sig och man kunde verkligen leva sig in i musiken. Euforin var ju nästan oslagbar i vissa tillfällen! Men somsagt ingen mindfuck..... man ska ha ett jäkla kasst psyke för att kunna snea på 2c-b. En väldigt relaxed och chill hallucinogen måste jag säga.
Citera
2008-12-14, 05:05
Medlem
ac0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Happ då har man dragit debut på denna substans. Tkr det var lite överskattat om jag ska vara ärlig. Mindfucken var i princip helt gone... lite tråkigt imo. Blir större dos nästa gång helt klart!

Upplevde ingen jobbig onset eller illamående under ruset! NADA. Mycket färgglatt var det. Mycket som rörde sig och man kunde verkligen leva sig in i musiken. Euforin var ju nästan oslagbar i vissa tillfällen! Men somsagt ingen mindfuck..... man ska ha ett jäkla kasst psyke för att kunna snea på 2c-b. En väldigt relaxed och chill hallucinogen måste jag säga.

Får man fråga hur mycket du tog?
Citera
2008-12-14, 14:32
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ac0
Får man fråga hur mycket du tog?

30mg oralt
Citera
2008-12-14, 15:05
Medlem
FroXies avatar
Citat:
30mg oralt
30 oralt så händer det ju nästan ingenting. Iaf inte för mig. Prova äta 60mg oralt på fastande mage eller 30-45mg i näsan så kommer det mer mindfuck iaf Men det är sant som du säger, man måste nog ha ett väldigt kasst psyke för att snea på 2cb såvida man inte tar monsterdoser :S
Citera
2008-12-14, 15:13
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
30 oralt så händer det ju nästan ingenting. Iaf inte för mig. Prova äta 60mg oralt på fastande mage eller 30-45mg i näsan så kommer det mer mindfuck iaf Men det är sant som du säger, man måste nog ha ett väldigt kasst psyke för att snea på 2cb såvida man inte tar monsterdoser :S
Nja, jag sneade väl en del när morsan satte på Sagan om ringen på svinhög volym klockan 03,00 och man trippar i rummet bredvid. Ringvålnader for the win! Var andra gången på någon hallucinogen för mig och körde på 30 mg 2c-b oralt hade provat 15 mg nasalt 1 vecka innan.

Anledningen till att jag sneade var att jag trodde att ljuden från filmen var mitt eget psyke. Aja, får fan ta och skriva färdigt den rapporten snart.
Senast redigerad av Supersonic_Fly 2008-12-14 kl. 15:16.
Citera
2008-12-14, 15:18
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Nja, jag sneade väl en del när morsan satte på Sagan om ringen på svinhög volym klockan 03,00 och man trippar i rummet bredvid. Ringvålnader for the win! Var andra gången på någon hallucinogen för mig och körde på 30 mg 2c-b oralt hade provat 15 mg nasalt 1 vecka innan.

Anledningen till att jag sneade var att jag trodde att ljuden från filmen var mitt eget psyke. Aja, får fan ta och skriva färdigt den rapporten snart. :P

Hehe okej.. Jag vet inte, men jag får inte mycket hallisar alls på bara 30mg :s aja, funkar väl olika från person till person

Ja, länka rapporten här sen så ska jag läsa den
Citera
2008-12-14, 15:45
Medlem
ac0s avatar
Väldigt olika dedär, 30mg nasalt är en väldigt lagom dos för mig, medans min kompis sneade på 30mg nasalt, dock så hade han nojjat i en vecka för att han var orolig att snea, tror det har med saken att göra..
Citera
2008-12-14, 16:22
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ac0
Väldigt olika dedär, 30mg nasalt är en väldigt lagom dos för mig, medans min kompis sneade på 30mg nasalt, dock så hade han nojjat i en vecka för att han var orolig att snea, tror det har med saken att göra..

Jojo kanske det. Men jag var jävligt orolig för att snea pga av vad jag har hört. Kunde kontrollera det hur enkelt som helst. Men men, en jäkligt rolig substans!
Citera
2008-12-14, 16:34
Medlem
KastaMasks avatar
Hade nyligen min hallucinogendebut på 2C-B, och det kändes verkligen som en passande drog för den som inte är så bevandrad inom hallucinogener. Jag tog 30mg oralt och av den dosen blev det en massa färger, föremål morphades men det kändes inte som att det var så mycket "mindfuck", visst allt kändes ganska skruvat och det vart en del skrattattacker och underliga tankegångar, men inget som kändes svårt att hantera. Det enda jobbiga under trippen var en känsla av rastlöshet.

Om jag får chansen att bekanta mig ytterligare med 2C-B, så ska jag testa att kombinera med cannabis för att se om man kan slippa lite av rastlöshetskänslan och skruva till det i skallen lite extra.
Citera
2008-12-14, 16:43
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Om jag får chansen att bekanta mig ytterligare med 2C-B, så ska jag testa att kombinera med cannabis för att se om man kan slippa lite av rastlöshetskänslan och skruva till det i skallen lite extra.
Prova öka dosen lite annars
Citera
2008-12-14, 16:53
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Hade nyligen min hallucinogendebut på 2C-B, och det kändes verkligen som en passande drog för den som inte är så bevandrad inom hallucinogener. Jag tog 30mg oralt och av den dosen blev det en massa färger, föremål morphades men det kändes inte som att det var så mycket "mindfuck", visst allt kändes ganska skruvat och det vart en del skrattattacker och underliga tankegångar, men inget som kändes svårt att hantera. Det enda jobbiga under trippen var en känsla av rastlöshet.

Eller så kör du nasalt.
Citera
2008-12-14, 16:56
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Prova öka dosen lite annars

Men då återstår problemet med rastlösheten, fast vid närmare eftertanke så var det inte så jobbigt. Kanske borde vänta med att kombinera med andra droger efter jag har testat preparatet lite mer för sig själv.

Citat:
Eller så kör du nasalt.

Men vid nasalt intag så håller inte effekten i sig lika länge? Kanske borde testa att bomba 30mg för att sedan snorta 15mg vid peak, verkar det vettigt?
Senast redigerad av KastaMask 2008-12-14 kl. 17:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in