Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Varför fylla på precis när det börjar slå? Du har ju aldrig tagit 2c-b förut, så det är väll bäst att vänta tills du åtminstone börjat peaka innan du förstärker ruset.
Om det nu inte är en sån "mindfuckande" drog, och jag dessutom har varit med några intensiva trippar, så tror jag att jag klarar det. Tänker fylla på så pass tidigt eftersom mina polare som också ska trippa inte kommer ha lika mycket som mig, så jag vill jag fylla på så tidigt som möjligt då jag inte vill fortsätta trippa efter att dom har nyktrat till. Nog för att min tripp ändå kommer hålla på längre, men det kommer ju bara hålla på ännu längre om jag fyller på
efter fyra+ timmar.
Kommer nog ta 45mg direkt istället.