2009-02-17, 18:44
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Är jag helt dum om jag testar det här ensam som min första hallucinogena med lite soft musik såhär på kvällen? Anser mig inte ha svagt psyke eller så, och det här ska ju vara en ganska snäll substans.. Men en sitter kanske är att föredra?

Kör på.
Citera
2009-02-17, 18:45
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Är jag helt dum om jag testar det här ensam som min första hallucinogena med lite soft musik såhär på kvällen? Anser mig inte ha svagt psyke eller så, och det här ska ju vara en ganska snäll substans.. Men en sitter kanske är att föredra?

Beror på mängden. Men en 25-30mg oralt är nog inga problem.
Citera
2009-02-17, 19:01
Medlem
InTheFleshs avatar
Ok, va 30 mg oralt jag hade tänkt
Citera
2009-02-17, 20:11
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ok, va 30 mg oralt jag hade tänkt
Går nog bra. Min polare och jag körde 30mg nasalt första gången och då gick det bra (Sitter är att rekomendera under peaken då dock)
Citera
2009-02-17, 20:43
Medlem
Man bör ju ha en sitter men 2c-b oralt är ju väldigt milt så det ska nog gå bra.
Citera
2009-02-18, 05:17
Medlem
InOurNatures avatar
Standard inlägg antar jag, har fått svar på mycket frågor efter att ha plöjt igenom denna tråden. Har aldrig tagit någon hallucinogen, har bara tagit alkohol och cb. Sugen på att testa lite nytt och Hallucinogener verkar onekligen intressant. Är det en bra ide att starta med 2C-B? Är 20+, har väll ett hyfsat starkt psyke, på väg ur en långvarig depression dock. Är detta ett hinder? Och om det inte är för mycket begärt/tjatigt vore jag tacksam för ett pm med adress till de glada.

Ha det!

/InOurNature
Citera
2009-02-18, 11:52
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InOurNature
Standard inlägg antar jag, har fått svar på mycket frågor efter att ha plöjt igenom denna tråden. Har aldrig tagit någon hallucinogen, har bara tagit alkohol och cb. Sugen på att testa lite nytt och Hallucinogener verkar onekligen intressant. Är det en bra ide att starta med 2C-B? Är 20+, har väll ett hyfsat starkt psyke, på väg ur en långvarig depression dock. Är detta ett hinder? Och om det inte är för mycket begärt/tjatigt vore jag tacksam för ett pm med adress till de glada.

Ha det!

/InOurNature

"På väg ur en långvarig depression", du menar att du är deprimerad sedan länge?
Citera
2009-02-18, 13:24
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:

Ha det!

/InOurNature

Man ska helst ta hallucinogener när man mår bra. I vissa fall så glömmer man bort depressionen under drogpåverkan. Tycker du ska tuta och köra på en låg dos till att börja med i så fall.
Citera
2009-02-18, 14:32
Medlem
InOurNatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
"På väg ur en långvarig depression", du menar att du är deprimerad sedan länge?

Jag har varit väldigt nere, men det har vänt och det blir mer eller mindre bättre för var dag. Idag kallar jag nog mig inte ens deprimerad längre. Men har fortfarande lite att jobba på.

Jag vet att droger skall tas när man mår riktigt bra, men jag antar att ligga någonstans där emellan inte är så farligt. Tar och börjar med en relativt låg dos, så får vi se vad det ger.

Tack!

/InOurNature
Citera
2009-02-18, 15:55
Bannlyst
Citat:
Jag har varit väldigt nere, men det har vänt och det blir mer eller mindre bättre för var dag. Idag kallar jag nog mig inte ens deprimerad längre. Men har fortfarande lite att jobba på.

Jag vet att droger skall tas när man mår riktigt bra, men jag antar att ligga någonstans där emellan inte är så farligt. Tar och börjar med en relativt låg dos, så får vi se vad det ger.

Tack!

/InOurNature

Ska du ta det själv så rekomenderar jag det inte, för då kommer du förmodligen bara må dåligt men inte kunna bearbeta det. Har en polare som också var deprimerad av samma anledning, och efter att han fick prata ut om det under en 2c-b tripp så mådde han mycket bättre
Citera
2009-02-19, 20:00
Medlem
Engel90s avatar
Ska man tänka på maten innan man ska trippa? Har tänkt att ta 15 mg nasalt. Ska man fasta eller äta innan trippen?
Citera
2009-02-19, 20:06
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engel90
Ska man tänka på maten innan man ska trippa? Har tänkt att ta 15 mg nasalt. Ska man fasta eller äta innan trippen?

I regel så slår allting snabbare på tom mage, men nasalt fungerar inte på samma sätt (antar jag).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in