2008-10-23, 20:33
Medlem
Byxors avatar
Ja det jag upplevt är:
2c-b = Klar i huvudet, mer visuals
4-HO = Cp i huvudet, men inte lika mycket att se på.

Har dock inte testat att boosta med röka på 2c-b, bara på 4-HO. Allt jag såg då var tecknat haha såg ut som om jag var med i en tecknad film :P Grymt kul. Måste styra lite röka och 2c-b för att se vad som väntar runt det hörnet
Citera
2008-10-23, 21:39
Medlem
weedsones avatar
Ah, kommer blir intressant det här!
En beställning droppar förhoppningsvis ner i lådan imorgon... compliments a la deglada!

Va ett tag sen jag tog syra, av den anledningen att jag tycker det det blev för mycket. För djupt. Speciellt när en som trippade flippade ur helt. Förstörde hallucinogener för mig lite... ni som vet ni förstår säkert.
Men 2cb har jag hört gott om, inte för djupt men desto härligare visuals så en vacker dag i skogen med en kapsel ser jag fram emot.

Det jag alltid ogillat på hallucinogener är hur bortkopplad kroppen känns fysiskt sett. Är väll egentligen mer för CS, men jag har nog hopp om 2cb endå, vissa, eller tillochmed många verkar uppleva något slags eufori och välmående vad jag förstått.

Förövrigt... MDMA ska ju funka bra med 2cb, hur förhåller det sig med Methylone?

mvh W!
Citera
2008-10-24, 14:33
Medlem
Toffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko
Ok Hur är det med färger ?

BAAAHH!

har ALDRIG sett så mkt färger som på 2cb, rökmaskin+färglampor

Du kommer inte bli missnöjd om du gillar färger, det är en sak som är säker!
Citera
2008-10-24, 17:41
Medlem
hahaha detta är det sjukaste!!!
Citera
2008-10-24, 20:35
Medlem
nu sitter man på afterglowen och bara ler stort.
man kan ju inte mer än att älska denna substans.
fullt ös som på ryggen på galoperande kamel men lika säkert som i baksätet på en volvo v70. någon som vet hur mycket jag behöver ta i morgon för det ska funka? tog ca: 15 mg nasalt idag
Citera
2008-10-24, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cayona
nu sitter man på afterglowen och bara ler stort.
man kan ju inte mer än att älska denna substans.
fullt ös som på ryggen på galoperande kamel men lika säkert som i baksätet på en volvo v70. någon som vet hur mycket jag behöver ta i morgon för det ska funka? tog ca: 15 mg nasalt idag

Svårt att säga, men det slår ju på så snabbt nasalt så det är bara att börja med 15mg och fylla på med lite extra om det skulle behövas
Citera
2008-10-25, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Svårt att säga, men det slår ju på så snabbt nasalt så det är bara att börja med 15mg och fylla på med lite extra om det skulle behövas
Ja jävlar för nasalt
Något som kan jämföra med 2ce, 2ce,2cd etc?
Någon som kommer nära 2cb?
2cb är trots allt en av de få RC som överlevt stort trots att det är olagligt i de flesta länder. De andra försvinner rätt snabbt.
Citera
2008-10-25, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha
Ja jävlar för nasalt
Något som kan jämföra med 2ce, 2ce,2cd etc?
Någon som kommer nära 2cb?
2cb är trots allt en av de få RC som överlevt stort trots att det är olagligt i de flesta länder. De andra försvinner rätt snabbt.
Vet ej faktiskt har bara testat 2-cb, testade något för något år sen som va någon 2-XX men fick nog för lite. Men man förstår ju varför 2-cb överlevt
Citera
2008-10-26, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
tog 35mg oralt igår med lite vodka slog bättre än dagen innan faktiskt
Citera
2008-10-27, 22:11
Medlem
Martors avatar
Hej

ska trippa nu någon dag på 2c-b undrar om det är lungt att röka innan man slänger i sig det? och under tiden med? har 30mg kapslar funkar det oralt? är redigt trött på att dra det känns som man dör ju..
Citera
2008-10-27, 22:14
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martor
Hej

ska trippa nu någon dag på 2c-b undrar om det är lungt att röka innan man slänger i sig det? och under tiden med? har 30mg kapslar funkar det oralt? är redigt trött på att dra det känns som man dör ju..

ja de funkar hur bra som helst.
röka under ruset boostar trippen lite.
ja 1 kapsel (30mg) duger fint oralt.
Citera
2008-10-27, 23:22
Medlem
Martors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
ja de funkar hur bra som helst.
röka under ruset boostar trippen lite.
ja 1 kapsel (30mg) duger fint oralt.

okej tack för svar har en fråga till när jag dragit i näsan innan har jag spytt kommer jag spy och må så där dåligt om jag sväljer den med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in