2009-02-04, 16:39
Medlem
Peace-Bomb1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Jag drog 30mg i näsan första gången och det var ungefär som 1.5g cubensis och den är tre gånger så svag som copelandia men tar du 30mg så får du ett redigt mindfuck.

Tycker man inte upplever så mycket mindfuck alls på 2-cb. Visst man känner att man är påverkad men man blir inte trippad som på svamp och lsd.
Citera
2009-02-04, 16:46
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace-Bomb1
Tycker man inte upplever så mycket mindfuck alls på 2-cb. Visst man känner att man är påverkad men man blir inte trippad som på svamp och lsd.
Nä helt annat än svamp och så. Men fick stort minfuck nog för att förstå vad tid var när jag drog 30mg nasalt. Vilket var mycket mer mindfuck än vad jag förväntade mig att få, men inte alls i klass med svamp =)
Citera
2009-02-04, 18:10
Medlem
Hej! är det någon som vet om tullhundarna luktar sig till 2-cb? Måste ju få med mig ett lager till dom tyskafestivalerna i sommar peace
Citera
2009-02-04, 18:10
Medlem
Asinines avatar
Polaren har dragit i sig 75mg av detta, då vi trodde det var hans SSRI-medicinering som spökade i början blev det återdoseringar... Det känns i efterhand som en jävligtt dum idé. Han är i alla fall väldigt borta och nojan börjar spöka. Och jag är inte helt hundra i skallen heller men då har jag käkat i mig en bråkdel. Men visst kan det inte vara farligt?
Citera
2009-02-04, 18:13
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asinine
Polaren har dragit i sig 75mg av detta, då vi trodde det var hans SSRI-medicinering som spökade i början blev det återdoseringar... Det känns i efterhand som en jävligtt dum idé. Han är i alla fall väldigt borta och nojan börjar spöka. Och jag är inte helt hundra i skallen heller men då har jag käkat i mig en bråkdel. Men visst kan det inte vara farligt?

Vad menar du med borta och att nojan spökar? Ge honom ett glas vatten och låt honom dansa av sig. Var det en oral dos på 75mg? Någon fara kan det knappast vara men jag hade tagit det väldigt lugnt med honom.
Citera
2009-02-04, 18:23
Medlem
Asinines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Vad menar du med borta och att nojan spökar? Ge honom ett glas vatten och låt honom dansa av sig. Var det en oral dos på 75mg? Någon fara kan det knappast vara men jag hade tagit det väldigt lugnt med honom.

15mg gick nasalt, övrigt oralt. Ingen fysisk fara är ju bra. Jävligt skev i huvudet. Men positivt snack så blir det bra alltså?
Citera
2009-02-04, 18:41
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
15mg gick nasalt, övrigt oralt. Ingen fysisk fara är ju bra. Jävligt skev i huvudet. Men positivt snack så blir det bra alltså?

Jadå, det är en jävligt stark dos men det ska verkligen inte vara något som får honom medvetslös eller liknande. Be honom skriva en tripprapport efteråt!
Citera
2009-02-04, 23:30
Medlem
Asinines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Jadå, det är en jävligt stark dos men det ska verkligen inte vara något som får honom medvetslös eller liknande. Be honom skriva en tripprapport efteråt!

Gjort, hoppas han knackar ihop en fin rapport Synd att det blev sån overload för honom, i övrigt hade vi nog skitkul. Måste säga att det är en väldigt stor bodyload i detta. Feberfrossa med kallsvettningar, men med lite filtar blev det bekvämare. Den visuella komponenten i drogen var ju dock det värsta vi varit med om. Hjärnan spydde hallucinationerna över oss och det bokstavligt talat sprutade mönster och färger
Citera
2009-02-05, 00:19
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Gjort, hoppas han knackar ihop en fin rapport Synd att det blev sån overload för honom, i övrigt hade vi nog skitkul. Måste säga att det är en väldigt stor bodyload i detta. Feberfrossa med kallsvettningar, men med lite filtar blev det bekvämare. Den visuella komponenten i drogen var ju dock det värsta vi varit med om. Hjärnan spydde hallucinationerna över oss och det bokstavligt talat sprutade mönster och färger

Kul att det gick bra :-) Vad säger din vän nu efter en så maffig dos?
Citera
2009-02-05, 05:38
Medlem
Nu har jag efter en veckas uthållighet fått tillfälle att köra imorgon fredag.
En vän tyckte att det var dags för mig att faktiskt trippa på 2C-B och inte bara köra den milda 30 mg varianten.
Då är frågan, hur mycket tycker ni jag jag ska ta?

Sist så tänkte vi att vi käkar 30 och sedan snortar 15 när det börjar ta fart, men det gick så fort och suget på mer försvann... Bomba 60? 45? snorta 15 + bomba 30?

När är det försent att fylla på?
Citera
2009-02-05, 08:34
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inoxia
Nu har jag efter en veckas uthållighet fått tillfälle att köra imorgon fredag.
En vän tyckte att det var dags för mig att faktiskt trippa på 2C-B och inte bara köra den milda 30 mg varianten.
Då är frågan, hur mycket tycker ni jag jag ska ta?

Sist så tänkte vi att vi käkar 30 och sedan snortar 15 när det börjar ta fart, men det gick så fort och suget på mer försvann... Bomba 60? 45? snorta 15 + bomba 30?

När är det försent att fylla på?
Snorta 30mg så kommer ni inte vara besvikna =)
Citera
2009-02-05, 11:06
Medlem
Om man snortar 30, blir det mycket kortare då också? Om man ser det som så att 15 i näsan motsvarar ungefär 30 i magen... Kortare men lika intensivt.
Vill ju att det ska sitta i så länge som möjligt...! Snorta 30 o bomba 30 så det står sig ett tag, kanske skulle vara perfekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in