Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-12, 16:25
  #1
Medlem
SMKs avatar
Ni vet den fete italienaren som åkte slalomskidor för några år sen? Vart tog fettknoppen vägen? Jag saknar att se hans svällda kropp i en alledeles för taight skiddress. Lever fanskapet eller har han satt en pasta alfredo i halsen och dött eller?
Citera
2008-01-12, 16:39
  #2
Medlem
Ronilles avatar
http://www.albertotomba.com/ Om du kan italienska så har du lite att läsa Men var inte han alpin expertkommentator för italiensk tv? Såg även att han medverkat i en film.
Citera
2008-01-12, 17:15
  #3
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Ni vet den fete italienaren som åkte slalomskidor för några år sen? Vart tog fettknoppen vägen? Jag saknar att se hans svällda kropp i en alledeles för taight skiddress. Lever fanskapet eller har han satt en pasta alfredo i halsen och dött eller?
Samma fråga kan ställas om 99% av alla fd idrottsmän och kvinnor. Alla slutar förr eller senare, och då lever väl dom flesta ett vanligt liv.
Citera
2008-01-12, 17:16
  #4
Medlem
Han jobbade för att Kina skulle få vinter-os.
Var för typ ett år sedan.
Citera
2008-01-13, 01:03
  #5
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Samma fråga kan ställas om 99% av alla fd idrottsmän och kvinnor. Alla slutar förr eller senare, och då lever väl dom flesta ett vanligt liv.

No shit sherlock!!

Det fattar väl för fan jag med! Jag frågade eftersom jag kanske trodde att fettot gjorde nåt mer spännande än att sitta och klia sig i pungen i soffan hela dagarna. Har du inget att bidra med så kan du väl bara slå igen brödhacken?
Citera
2010-02-22, 09:43
  #6
Medlem
Oräklets avatar
bump. han åt väl ihjäl sig?
Citera
2010-02-22, 12:40
  #7
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
No shit sherlock!!

Det fattar väl för fan jag med! Jag frågade eftersom jag kanske trodde att fettot gjorde nåt mer spännande än att sitta och klia sig i pungen i soffan hela dagarna. Har du inget att bidra med så kan du väl bara slå igen brödhacken?


Du får ju skylla dig själv ditt spån. Du kan ju inte starta en tråd om Italiens kanske bästa utförsåkare genom tidigare med att kalla han får fet och med ngn morbid analogi om att han har satt en pasta alfredo i halsen. Visa lite respekt det är Tomba vi pratar om, skulle du ställt frågan lite mer vördnadsfullt skulle den ha förtjänat ett bättre svar nu gör den inte.
Citera
2010-02-22, 15:30
  #8
Medlem
han står väl i mål i kalmar?
Citera
2012-09-09, 19:20
  #9
Avstängd
RyttarVM1990s avatar
Vad gör legenden idag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback