2008-01-11, 11:41
Medlem
Blue Ballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General Ofog
Finns pizzeria "Fuck off" (formellt hette den väl "Take off") kvar?

Ja den finns kvar, fast nu har dem åkt på div. anmälningar pga hygien
Citera
2008-01-11, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blue Balls
Ja den finns kvar, fast nu har dem åkt på div. anmälningar pga hygien
Knappast första gången, take off har funnits i minst 15 år med olika ägare och har ofta haft lite si och så ryckte. Oftast oförtjänt dock...
Citera
2008-01-11, 14:16
Medlem
Rubzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87

På fritiden har du supergrymma soldathemmet, som är ett stenkast från regementet och tyvärr delar med A9 (passa på o spöa en artillerist där )
Där kan man käka chips och se på projektortv, och givetvis finns det massvis med datorer med internet ansultning .

Vadå tyvärr delar med A9? Det är ju förfan egentligen bara A9 som är välkommna dit. I19 ska vara glada att att dom får gå dit för att sitta vid datorerna.

Sen när fan är soldathemmet supergrymt? Det finns datorer där det är väl det enda som är possitivt. Det är inte direkt billigt att handla där, biljardbordet är åt helvete. Sen finns det ju fan inget mer där.
Citera
2008-01-11, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubz
Vadå tyvärr delar med A9? Det är ju förfan egentligen bara A9 som är välkommna dit. I19 ska vara glada att att dom får gå dit för att sitta vid datorerna.
Vad snackar du för skit... vem som helst kan handla på soldathemmet.
Citera
2008-01-11, 15:20
Medlem
Oddballs avatar
Moderatorsåtgärd:

Har raderat en massa ovidkommande inlägg, s.k "OT"...

Skärpning!!

Mvh,

Oddball
Moderator
Citera
2008-01-11, 15:28
Medlem
Alimamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discord
Och det är du som brister i din argumentation när du hänvisar till godwins (som jag inte har uppfyllt om vi ska vara petnog) istället för att svara upp för ditt beteende.

Citat:
Du hade blivit en utmärkt lägervakt "för alla andra tycker det är ok att elda judar".

Den där räknas definitivt, bara så att du vet. Förmodligen den andra också.

Det är synd att se att du ägnar dig åt sånt här discord, då dina övriga inlägg verkar hålla god kvalitet.
Citera
2008-01-11, 15:29
Medlem
Zimmers avatar
Tåålek är ju en rolig men sorglig lirare annat är det med han den korta som raggar på alla kvinnliga lumpare. Han berättar gärna om hur länge han kan springa. Sedan gillar han att försöka agera befäl över tvättkön med inrättning etc
Citera
2008-01-11, 15:38
Medlem
Rubzs avatar
Citat:
Vad snackar du för skit... vem som helst kan handla på soldathemmet.

ja ursäkta jag glömde att dom får handla där också.. det får ju vem som helst förfan.. Det är A9 som får kvällsfika där. Var alltid massa äckliga pansarkillar där och försökte ta del av våran kvällsfika.
Bara jag som tyckte epa-killen på O2 var rätt härlig? Han som alltid stod och delade ut fika.
Citera
2008-01-11, 17:48
Medlem
Frangsters avatar
Citat:
ja ursäkta jag glömde att dom får handla där också.. det får ju vem som helst förfan.. Det är A9 som får kvällsfika där. Var alltid massa äckliga pansarkillar där och försökte ta del av våran kvällsfika.
Bara jag som tyckte epa-killen på O2 var rätt härlig? Han som alltid stod och delade ut fika.

Haha äckliga pansarkillar? Det går ju knappast med att sticka under mattan med att A9 är ett jävla lök-regemente. Tillochmed befälen är ju slöa. Ni är ju fan pinsamma...
Citera
2008-01-11, 19:19
Medlem
Citat:

och glöm inte nämna hans väldigt dystra flickvän, det såg seriöst ut som att hon hade fått hela familjen dödad.
Citera
2008-01-12, 08:11
Bannlyst
Så länge man slipper 401:an, satt i den 04-05 som sjukvårdare/vagnchef sämre skit får man fan leta efter!
Citera
2008-01-12, 10:46
Medlem
Det finns ju ett sprängområde nära sävast iaf, med mkt krut kvarliggande, tändhattar och grejer, min kompis var där och plockade upp grejer fick med en jävla massa grejer, men han visste inte vad småmetallgrejerna var för nått och naturligtvis var det tändhattar han lekte med och sprängde bort 3 fingrar och halva tummen ;/ Vet inte hur dom sköter det dära, inge stängsel eller nått, bara några varningsskyltar,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in