2008-01-11, 16:00
Medlem
Jacksatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Jag är inte ett dugg insatt men gissar ändå på $ samt inga tester.
Det finns inga tester i Sverige heller, så den anledningen kan du genast stryka.
Citera
2008-01-11, 16:34
Medlem
rotbergs avatar
Ove Rytter var en bra föredragshållare, kanske fortfarande är. Boken, effektiv bodybuilding, är ganska bra. Att någon visar hur man gör är viktigt, sånt förstår aldrig en soffsittare. Någonstans hörde jag ett rykte, att Rytter åkte fast i dopingsammanhang, ungefär när boken kom ut. Minns inte detaljerna, så det är bara ett rykte, sant eller falskt.
Att man kan bli big enbart genom många års träning är bara skitprat. Stor blir man, men inget mejslat monster. Dessutom blir inte ens vissa stora, men starka.
Ge byggaren en spade, då räcker inte kraften så länge. Meningslösa muskler.
Testikelcancer, hängande snopp, allmänt tokig, är inte ovanligt i samband med doping.
Citera
2008-01-11, 21:01
Medlem
RaydeCacas avatar
Jag är stolt buksvåger till honom. Kanske mitt livs prestation!
Citera
2008-01-11, 21:01
Medlem
seizures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotberg
Ove Rytter var en bra föredragshållare, kanske fortfarande är. Boken, effektiv bodybuilding, är ganska bra. Att någon visar hur man gör är viktigt, sånt förstår aldrig en soffsittare. Någonstans hörde jag ett rykte, att Rytter åkte fast i dopingsammanhang, ungefär när boken kom ut. Minns inte detaljerna, så det är bara ett rykte, sant eller falskt.
Att man kan bli big enbart genom många års träning är bara skitprat. Stor blir man, men inget mejslat monster. Dessutom blir inte ens vissa stora, men starka.
Ge byggaren en spade, då räcker inte kraften så länge. Meningslösa muskler.
Testikelcancer, hängande snopp, allmänt tokig, är inte ovanligt i samband med doping.

källa tack. släng inte ur dig en massa skit om du inte kan validera det
Citera
2008-01-11, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zekev
Ha, ha... gav boken till min morbror när han fyllde 50. Fick den av Ove med dedikation och allt.
Ove är trevlig, men ganska jobbig att göra affärer med!
B & K:s, numera Body, julfester var trevliga, speciellt när Elin Sundell medverkade.

samma elin sundell som blev dubbelmackad regelbundet av två snubbar från västafrika?
Citera
2008-01-11, 21:34
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Jag är inte ett dugg insatt men gissar ändå på $ samt inga tester.

Men vad fan han vägde väl in på 70 kg jämt eller nåt. Inga prispengar heller tror jag utan det handlade mest om att han ville visa att han levde som han lärde. Tror du verkligen man behöver trycka i sig massa för sånt?

Sen var han i en sjujävla form om jag minns rätt iofs. Har dock svårt att tro att han tog något olagligt då han i nästan varje nummer skrev mycket om steroidproblemen i sporten. Men visst jag har ingen förstahandsinformation och han vore knappast det förste som farit med lögner men jag har ändå svårt att tro detta.
Citera
2008-01-11, 21:35
Medlem
Staffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sammy1980
samma elin sundell som blev dubbelmackad regelbundet av två snubbar från västafrika?

Säg att det inte är sant, du förstör mina fantasier, har hon fått lakritsrem?
Citera
2008-01-11, 21:36
Medlem
Staffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanJack
skitprat, han är nog en av få som lyckats uppnå grymma resultat utan konstigheter. läst hans bok?

han har unika tillvägagångssätt när det gäller träning & kost. han är en sann kroppsbyggare av gamla skolan.

rock-on!

Sluta nu, om du har nån som helst insyn i byggarvärlden bara inom Sverige så vet man hur det ligger till.
Citera
2008-01-11, 22:19
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stafford
Sluta nu, om du har nån som helst insyn i byggarvärlden bara inom Sverige så vet man hur det ligger till.

word!
Citera
2008-01-11, 22:33
Medlem
fantomen1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanJack
han är en sann kroppsbyggare av gamla skolan.

Skolfoto?
Citera
2008-01-12, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stafford
Säg att det inte är sant, du förstör mina fantasier, har hon fått lakritsrem?
Det skulle inte alls förvåna mig. Superblonda bystade nordiska tjejer brukar av någon underlig anledning inte vara sena med att hoppa i säng med negroider och kamelryttare. Nu är detta kanske en fördom, men jag har inte samma uppfattning om att man ser en brunett eller en rödhårig tjej lika ofta hand i hand med en kaffrer. Det är nästan utan undantag alltid en väldigt blond tjej. Samma sak är det med araber, det är nästan alltid väldigt blonda och ljushylta kvinnor som agerar flickvänner/tömningstankar åt de där mörka typerna. Jag har fått för mig att en oerhört ljus kvinna är nån form av status i de länder och sällskap som negrer/araber kommer ifrån. En blond kvinna är tydligen för en neger vad ett stort hemmabiosystem är för en svensk, en lyxvara som man skryter om inför kompisarna. Detta är förståeligt sett ur negerns/arabens synvinkel, men jag begriper inte vad den ljushylta kvinnan får ut av arrangemanget? En del går säkert igång rejält bara på tanken på negerkuk och andra är säkert totalt naiva och ser Tyrone i basketlinne och tumstjockt pansarlänkshalsband som en lika trevlig pojkvän som vemsomhelst? Men resten då? Det är ju ganska vanligt med kombinationen blond kvinna och neger/arab och alla dessa kvinnor kan ju inte gå igång på negerkuk eller vara totalt omdömeslösa. Eller kan de det?

// Roger P.
Citera
2008-01-12, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag har faktiskt läst Ove Rytters bok (om det är det där mjukpärmsalbumet som kom ut i mitten på 90-talet Ni menar). Fråga mig inte varför eftersom jag inte behöver lyfta skrot för att få fitta. I denna limmade bibba fanns det en massa homoerotiska bilder på en mycket lättklädd och insmord Ove med perfekt kammad sidbena som gör olika typer av tyngdlyftarmoves på svartvita foton. Han lyckades också klämma med ett gäng recept till olika typer av käk som jag aldrig kan tänka mig smakar något vidare. Han satte även av ett helt gäng sidor till att i detalj förklara hur och varför man ska utföra vissa övningar. Allting givetvis ingående illustrerat med ännu fler homoerotiska bilder på den solariebrune Ove själv med perfekt frisyr och en stor jävla hantel i näven.

Vad han säkert glömde infoga i sin smygbögbok är säkert hur mycket insmugglat ryskt tillväxthormon man ska sätta i röven i duschrummet efter träningspasset.

// Roger P.

Man sätter inte tillväxthormon i röven!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in