2008-01-10, 18:48
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Homoerotiken, givetvis...

Nej, jag fick den faktiskt gratis av en kompis som hade känningar i tryckeribranschen. Han menade säkerligen presenten som en fin vink om min begynnande kulmage och bad mig läsa boken. Vilket jag gjorde. Jag blev inte Hulk Hogan för det. Jag tyckte för övrigt att den var ganska krattigt skriven.

// Roger P.

jag skulle inte betala mycket jag heller
Citera
2008-01-10, 19:04
Medlem
Wotan_Raturs avatar
well så tokig är inte boken iaf, finns en hel del bra " grejor i den.
Citera
2008-01-10, 19:15
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan_Ratur
well så tokig är inte boken iaf, finns en hel del bra " grejor i den.

nope.han har inte skrivit ner sina kurrapporter och boken blir i och med detta inte bra
Citera
2008-01-10, 21:12
Medlem
On Steroidss avatar
Jag dammade ihop med Ove rätt rejält för ett antal år sedan. Vi hade en rätt hetsk ordväxling... Det gällde såklart pengar, inget olagligt överhuvudtaget om ni nu trodde det.
Han hade fel och jag fick pengarna och han bad om ursäkt. Tänker inte tala om vad det handlade om men han var mkt reko då han insåg sitt misstag.

Han även god vän med kroppsbyggaren Jorma Varhevaara i Hells Angels.
Citera
2008-01-11, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lage Vrängare
Habba habba, få höra nu!

Mja, vill ju inte gå för mkt OFT....
Citera
2008-01-11, 08:29
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Jag har faktiskt läst Ove Rytters bok (om det är det där mjukpärmsalbumet som kom ut i mitten på 90-talet Ni menar). Fråga mig inte varför eftersom jag inte behöver lyfta skrot för att få fitta. I denna limmade bibba fanns det en massa homoerotiska bilder på en mycket lättklädd och insmord Ove med perfekt kammad sidbena som gör olika typer av tyngdlyftarmoves på svartvita foton. Han lyckades också klämma med ett gäng recept till olika typer av käk som jag aldrig kan tänka mig smakar något vidare. Han satte även av ett helt gäng sidor till att i detalj förklara hur och varför man ska utföra vissa övningar. Allting givetvis ingående illustrerat med ännu fler homoerotiska bilder på den solariebrune Ove själv med perfekt frisyr och en stor jävla hantel i näven.

Vad han säkert glömde infoga i sin smygbögbok är säkert hur mycket insmugglat ryskt tillväxthormon man ska sätta i röven i duschrummet efter träningspasset.

// Roger P.

Man kanske måste vara lite småbög själv för att se den sidan av boken som du ser, för jag kan inte minnas att jag läste den boken på det sättet. Kanske har man lite dåligt självförtroende också om man får för sig att de som tävlar inom Bodybuilding gör det för att få fitta också. Det är ju snarare tvärtom, man får nog mindre fitta pågrund av den kroppshydda man bygger upp till freakiga proportioner. Du verkar ha missuppfattat precis allting med boken. Så då har jag bara en fråga till dig Roger...

Är du homosexuell Roger?

Det verkar som att vi har en slapptarm i forumet!
Citera
2008-01-11, 10:27
Bannlyst
Citat:
Homoerotiken, givetvis...

Nej, jag fick den faktiskt gratis av en kompis som hade känningar i tryckeribranschen. Han menade säkerligen presenten som en fin vink om min begynnande kulmage och bad mig läsa boken. Vilket jag gjorde. Jag blev inte Hulk Hogan för det. Jag tyckte för övrigt att den var ganska krattigt skriven.

// Roger P.

Ha, ha... gav boken till min morbror när han fyllde 50. Fick den av Ove med dedikation och allt.
Ove är trevlig, men ganska jobbig att göra affärer med!
B & K:s, numera Body, julfester var trevliga, speciellt när Elin Sundell medverkade.
Citera
2008-01-11, 11:30
Bannlyst
vikket skitsnack

Rytter är en av de få som inte tryckt i sig en massa skit. Han har däremot tränar otroligt många år. Han tävlade i Judo redan på 70-talet. Han har även vunnit tävlingar i bb i Usa World championsship.
Citera
2008-01-11, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikArdak
Mja, vill ju inte gå för mkt OFT....

Regel nr 1 här. Nämn inte ngt skvaller om du inte vill stå för det/utveckla det.

Citera
2008-01-11, 15:03
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkille
Rytter är en av de få som inte tryckt i sig en massa skit. Han har däremot tränar otroligt många år. Han tävlade i Judo redan på 70-talet. Han har även vunnit tävlingar i bb i Usa World championsship.

Tack för tipset! Du verkar vara ruskigt insatt i ämnet då du vet så mycket.
Har du också tävlat? Vi kanske känner varann?

Vet du varför man tävlar i Usa? Jag har själv gjort det, brukar finnas två anledningar till att man väljer att tävla i Usa.

Då du är så insatt kanske du kan berätta dom två anledningarna?
Citera
2008-01-11, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids

Vet du varför man tävlar i Usa? Jag har själv gjort det, brukar finnas två anledningar till att man väljer att tävla i Usa.

Jag är inte ett dugg insatt men gissar ändå på $ samt inga tester.
Citera
2008-01-11, 15:25
Bannlyst
haha

Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids

Inga pengar i den tävlingen. Anledning två som du menar är väl att de bara testat för diuretica
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in