2008-01-12, 18:06
Medlem
rotbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seizure
källa tack. släng inte ur dig en massa skit om du inte kan validera det

Du är lite dum, jag skrev ett rykte, vad hela den här siten handlar om.
Citera
2008-01-12, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storfredda
Man sätter inte tillväxthormon i röven!
Okej. Intresseklubben antecknar för fulla muggar.

// Roger P.
Citera
2008-01-12, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stafford
Säg att det inte är sant, du förstör mina fantasier, har hon fått lakritsrem?

om elin sundell blivit dubbelmackad av två negrer vet jag inte, men att hon hade/har smak för svart mamba har jag sett ett flertal gånger.
Citera
2008-01-13, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sammy1980
samma elin sundell som blev dubbelmackad regelbundet av två snubbar från västafrika?

Vet inte om Elin blivit mackad av västafrikaner. Jag har dock haft en del med henne att göra och hon kan väl betecknas som promiskuös antar jag.
Nu blev det OT...
Citera
2008-01-16, 09:04
Medlem
Har en kompis som tryckt på hans sambo/fru i dajmkrysset.....hua....
Citera
2008-01-16, 15:07
Medlem
Nu går jag OT men nu har 2 olika killar snackat om Sundell, gärna lite detaljer kring detta tack. Hon har väl en egen tråd på modeller etc...Hennes kropp är ju inte fel Brösten....yes yes yes. En snabb sökning säger att hon är 79:a.Trodde på något år äldre.
Citera
2008-06-04, 09:14
Medlem
Kolla på Owe!

Det är bara att kolla på Owes kropp, han har tränat konstant i 35 år och väger inte mer än 78-80kg. den killen har int egått på hugg punkt slut.
I så fall skulle han ha de sämsta anlagen i Sverige!
Citera
2008-06-04, 09:48
Medlem
getosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micken58
Det är bara att kolla på Owes kropp, han har tränat konstant i 35 år och väger inte mer än 78-80kg. den killen har int egått på hugg punkt slut.
I så fall skulle han ha de sämsta anlagen i Sverige!

- Om du öht var någorlunda bevandrad inom Bodybuilding, visste du dels att det inte handlar om vikt och dels att det finns anledningar till att man väljer en viss vikt till förmån för proportioner och cuts i förhållande till längd.

Vad gäller steroider/GH/insulin osv. finns det ingen tävlande på nationell nivå som inte använder allt eller något av det.

Tror du att O.R. tränat och tävlat ren, skulle jag föreslå något mer lättbegripligt ämne där inte fysiologi och logik ingår i ett o samma recept.
Citera
2016-02-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getost
- Om du öht var någorlunda bevandrad inom Bodybuilding, visste du dels att det inte handlar om vikt och dels att det finns anledningar till att man väljer en viss vikt till förmån för proportioner och cuts i förhållande till längd.

Vad gäller steroider/GH/insulin osv. finns det ingen tävlande på nationell nivå som inte använder allt eller något av det.

Tror du att O.R. tränat och tävlat ren, skulle jag föreslå något mer lättbegripligt ämne där inte fysiologi och logik ingår i ett o samma recept.
Vart tog han vägen Mr Rytter?
Att steroider och dopning är för svaga människor som fuskar till sig resultat är inget nytt. Fler skulle se hur deras hjärnor påverkas om det inte är övervakade av läkare som kan hantera allt som sker med en dopare/fuskare.
Det är fråga om allvarliga psykiska besvär. Ofta ignoreras dem av användaren och deras känsla för att just alla gör det tas som en klackspark. Då kan det inte vara farligt. Att alla gör det är illa nog. Det resonemanget talar för att det i stort sett förekommer överallt där förvandlingen är onaturlig.
Anabola och dopning är enbart till för sopor. De hade inte varit ett skit utan fusk.

Studier från USA visar att de som dopar sig och brukar steroider och tillväxthormoner förnekar det i lika stor grad som en pedofil förnekar sina övergrepp. Skammen är lika stor för en steroidmissbrukare som för en pedofil. Det säger inte lite om hur skadade de som dopar sig är. Det har forsnkningen visat tydligt på under många år nu hur stor förnekelsen är hos dem som dopar sig.
De förstör idrott/vardagsidrott/elitidrott i lika stor utsträckning som pedofiler förstör unga försvarslösa barn. Svin är dem hela bunten.
Citera
2016-05-03, 07:15
Citat:
Ursprungligen postat av Brevinkastet
Vart tog han vägen Mr Rytter?

Han arrangerar fitnessfestivalen varje år, har sida varje månad i tidningen Body, så ja, han är fortfarande aktiv.
Citera
2019-09-07, 12:56
Medlem
Ove Rytter var väl den enda man såg upp till som barn förutom McGyver som hade någon positiv inverkan på livet.
Hans "Effektiv Bodybuilding" och ett rostigt hemmagym i garaget höll mig borta från mycket dumt.
Citera
2021-07-06, 00:16
Medlem
Någon som vet hur denna herre mår idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här