2008-01-10, 09:56
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Du menar samma skola som Arnold?

ja,arnold och lou ferrigno mfl, du vet den där skolan där man vräker i sig näv-vis med tabletter och röker en jojje för att slappna av efter passet
Citera
2008-01-10, 10:00
Medlem
On Steroidss avatar
Ove är en trevlig prick. Har träffat honom många gånger.
Men jag stör mig på att han drar upp byxorna så j-a långt i arslet... Har ni inte tänkt på det?
Citera
2008-01-10, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterKlister
Hur som helst är Ove oerhört trevlig privat och verkar vara genuin snubbe.
Kände Ove privat på den tiden det begav sig, håller helt med om MisterKlisters uppfattning om Ove som person (byt ut "verkar vara" till "är en"). Det går säkert att hitta några dumheter runt alla som var med men varken mer eller mindre än runt dom som läser och skriver här.

Roliga anekdoter finns det gott om men ska man försöka gräva fram nåt som skulle visa på att Ove är en otrevlig typ som vaknar upp på mornarna med en plan på att blåsa folk etc. etc. etc. så får man ha en stor spade och gräva djupt men jag påstår att det är lönlöst även så.

Jo, visst f-n sitter byxorna högt
Citera
2008-01-10, 11:09
Medlem
jamenvaddårås avatar
Snubbar som drar upp brallorna i arslet brukar vara bögar.
Citera
2008-01-10, 11:09
Medlem
Miramars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterKlister
Har stött ihop med Ove ett antal gånger på gamla Fitness Center bredvid Handelshögskolan. På den tiden var det gangstergymet nummer ett i Stockholm eftersom det hade öppet dygnet runt. Numera är det Friskis och Svettis. Slutade gå där när Jockso blev avrättad på Solvalla. (Man vill inte stå i vägen när nästa uppgörelse sker).

Hur som helst är Ove oerhört trevlig privat och verkar vara genuin snubbe. Tror att han blev lurad i någon slags distributionshärva på 90-talet men lyckades komma igen efter det.

inlurad i en distributionshärva på 90-talet?

mm han verkar vara av det odriftiga slaget
Citera
2008-01-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Ove är en trevlig prick. Har träffat honom många gånger.
Men jag stör mig på att han drar upp byxorna så j-a långt i arslet... Har ni inte tänkt på det?

Japp.
Citera
2008-01-10, 13:50
Medlem
getosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanJack
gamla skolan utan preparat...jag har kört snubbens kost & träningsschema, det ger resultat! Precis som många andra recept, men hans är naturligt.

han är i mina ögon ett praktexempel på hur man kan bygga/forma, utan onaturliga medel...

- Yeah right kiddow ; )
Citera
2008-01-10, 17:04
Medlem
Kläm fram med ngt om Ove nu, man kan inte vara så trevlig utan anledning.
Annars har jag en liten och rätt uppenbar grej om Ingvar Larsson..
Citera
2008-01-10, 17:16
Bannlyst
Jag har faktiskt läst Ove Rytters bok (om det är det där mjukpärmsalbumet som kom ut i mitten på 90-talet Ni menar). Fråga mig inte varför eftersom jag inte behöver lyfta skrot för att få fitta. I denna limmade bibba fanns det en massa homoerotiska bilder på en mycket lättklädd och insmord Ove med perfekt kammad sidbena som gör olika typer av tyngdlyftarmoves på svartvita foton. Han lyckades också klämma med ett gäng recept till olika typer av käk som jag aldrig kan tänka mig smakar något vidare. Han satte även av ett helt gäng sidor till att i detalj förklara hur och varför man ska utföra vissa övningar. Allting givetvis ingående illustrerat med ännu fler homoerotiska bilder på den solariebrune Ove själv med perfekt frisyr och en stor jävla hantel i näven.

Vad han säkert glömde infoga i sin smygbögbok är säkert hur mycket insmugglat ryskt tillväxthormon man ska sätta i röven i duschrummet efter träningspasset.

// Roger P.
Citera
2008-01-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikArdak
Annars har jag en liten och rätt uppenbar grej om Ingvar Larsson..

Habba habba, få höra nu!
Citera
2008-01-10, 18:33
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag har faktiskt läst Ove Rytters bok (om det är det där mjukpärmsalbumet som kom ut i mitten på 90-talet Ni menar). Fråga mig inte varför eftersom jag inte behöver lyfta skrot för att få fitta. I denna limmade bibba fanns det en massa homoerotiska bilder på en mycket lättklädd och insmord Ove.
// Roger P.

om inte för träningstips, så varför?

ang herr rytter, vad har han gjort sen gladiatorerna?
Citera
2008-01-10, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
om inte för träningstips, så varför?
Homoerotiken, givetvis...

Nej, jag fick den faktiskt gratis av en kompis som hade känningar i tryckeribranschen. Han menade säkerligen presenten som en fin vink om min begynnande kulmage och bad mig läsa boken. Vilket jag gjorde. Jag blev inte Hulk Hogan för det. Jag tyckte för övrigt att den var ganska krattigt skriven.

// Roger P.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in