Vet inte vad du är ute efter att höra. Men har läst till ssk har varit klar ett antal år nu, ja vad säger man om utb suck. 80 % är trams och leds av lärare som inte varit ute i verkligheten på många år, känsla av att det är rätt lika bland alla skolar i grundutbildningen.
De ämnen som var kul var det medicinska samt praktiken var väl stundtals lärorik, om man fick turen att gå med en bra handledare som kunde sina saker då. Själv läste jag vid 30 typ, och det var bra enlig mig, att ha arbetserfarenhet innan. Yrket kräver tycker jag i alla fall att man landat lite i sig själv och är mogen för rollen som ledare och för vad man kommer ställas inför. För mig var även utb rätt lätt att ta mig igenom eftersom jag har jobbat i vården innan i många år, kunde ta människor, var bekant med kroppens delar och sjukdomar osv. Men annars är utb rätt lätt att fixa, var stundtals tung med hemtentor till 1000 och omvårdnadsteorier som man inte ens fattat idag och så vetenskapliga metoder och forskning. Men ha extrajobb samtidigt det fixar man helt klart, själv plugga jag heltid och jobba heltid, Men hade ett jobb som det funka med också
Sen att jag var kille, ja upplevde väl inte att jag blev behandlad på annat sett direkt. Fast visst, man märkte väl att på praktiken tyckte tjejerna att det var kul med en man på arbetsplatsen, vart väl en del flörtande med. Men var kul att plugga med tjejer faktiskt, kan ju säga att det är att föredra att var singel om man ska börja plugga till ssk som man