Är det grabben som skriver eller? Har man ungar, så skall man kunna skriva med punkt och stor bokstav. Nu till problemet.
Du skall absolut ringa Microsoft och begära att få den reparerad. De kommer maila eller skicka en fraktsedel till dig, kartong får du dock fixa själv. Innan du skicka iväg boxen, så kan du flasha tillbaka boxen till original. Flashingen kan du utföra själv, eller hitta någon TV-spelsbutik. Du kan låta bli att flasha tillbaka, fast då kan du få garantin upphävd om de märker att den är flashad. Se även till att du har ditt silvriga garantisigill påklistrat på Xboxens framsida, under faceplaten.
Har en xbox 360 sedan 2006 och har nu fått dessa 3 röda ringar.
Jag var i kontakt med supporten och ups skulle komma och hämta den till veckan.
Jag har flashad 360, och på baksidan så sitter det ett klistermärke "Powered by Chipnplay.se"
Ska jag dra bort den lär lappen eller vågar den stå kvar?
Har en xbox 360 sedan 2006 och har nu fått dessa 3 röda ringar.
Jag var i kontakt med supporten och ups skulle komma och hämta den till veckan.
Jag har flashad 360, och på baksidan så sitter det ett klistermärke "Powered by Chipnplay.se"
Ska jag dra bort den lär lappen eller vågar den stå kvar?
Ups kom och hämta upp min 360 igår och nu undrar jag hur lång tid det kan tänkas ta innan jag får den tillbaka? Ni här som skickat in era på lagning, hur länge har ni fått vänta?
Ups kom och hämta upp min 360 igår och nu undrar jag hur lång tid det kan tänkas ta innan jag får den tillbaka? Ni här som skickat in era på lagning, hur länge har ni fått vänta?
dom hämtade mitt xbox360 en dag efter jag ringe fick tillbaka det 7 dagar senare ..
dom hämtade mitt xbox360 en dag efter jag ringe fick tillbaka det 7 dagar senare ..
Fan vad nice, mitt hämtade dom också en dag efter att jag hade ringt. Hoppas att man har samma tur och får tillbaka det efter en vecka, så man kan sätta igång att nöta gta4 hehe
8 dagar and counting... Kom fram till servicecentret och jag fick ett massutskicks-mail 5 dagar efter den blev upphämtad. Nu sitter jag och gråter medan mina gamertummar förlorar att spänst och stryka, och alla andra spelar GTA 4.
8 dagar and counting... Kom fram till servicecentret och jag fick ett massutskicks-mail 5 dagar efter den blev upphämtad. Nu sitter jag och gråter medan mina gamertummar förlorar att spänst och stryka, och alla andra spelar GTA 4.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!