Så, precis hemma från bolaget. Blev en Garage Project, en Oppigårds Lavish IPA, en Hog Heaven och en Tropic Thunder. Plus mina två Caractére Rouge som kom igår såklart
Fattar inte heller hypen kring Agamemnon, tror det kom 72 flaskor till min butik, många som plockade på sig 5+ av den...har fortfarande mitt original kvar som legat i...tre år nu, undrar om den är redo vid det här laget?

aja, provar nog något av det jag inhandlade imorgon, under tiden får ni andra mer än gärna återkomma med era recensioner!