Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
En öl att dricka för resten av livet? Duchesse de Bourgone

mm, den är verkligen klockren och kvalar in i min all-time topp fem.
har bara druckit den 1 år som äldst, ska tydligen smaka mycket bra efter flera års lagring. ska bli spännande att se.