Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
så klart. också en favorit, har 3 lådor i källaren av den. blev nästan lite sugen nu på morgonkvisten.

3 sexpack eller fullstora? Blev lite avis nu :-D
Är man i trakterna runt san diego har man ju hur många bryggerier som helst i krokarna. Alesmith, ballast point, green flash, lost abbey etc. kriminellt att inte utforska ölscenen när man är där :-)