Citat:
Ursprungligen postat av bananapelsin
Jag kan inte hålla med om att de skulle ha en fjunig attityd, de vågar exprimentera och testa riktigt sjuka saker som ibland är sjukt bra. Favoriter som Hello my name is ingrid, Tokyo samt abstrakt 04 är alla riktigt bra öl trots att det tillförts andra saker(chili, hjortron. jasmin och tranbär) än enligt de tyska renhetslagarna.
De är extremt bra på att skapa en upplevelse både genom deras expriment samt deras små texter på etiketterna.
jag tycker att de har fjunig attityd och slår lite väl på stora trumman, de är bra, men inte SÅ BRA.
jag tycker inte heller att de är så vilda i deras experimentlusta om man jämför med andra craftbeer-tillverkare.
oavsett så är de fortfarande inte dåliga grabbar, de vill bara att folk ska dricka bättre öl.
sen kanske de får lite oförtjänt mycket publicitet.