Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Själv köper jag ej mohawk längre. Har för mig att jag kanske gillat en av deras produkter.
Jag har lite samma inställning till Mohawk. Den ofiltrerade lagern var dock inte dum. För övrigt drack jag
Oppigårds Summer Pale Ale och
Grebbestads Lunator igår, trevliga öl båda två! Har aldrig testat Lunator tidigare men den kändes ju som något man skulle kunna plocka fram till julgodiset, tyckte mig finna lite fikon och dadlar bland smakerna.