Citat:
Ursprungligen postat av crackhitler
Har precis avnjutit Ingrid på Bishops Folkungagatan. Känner mig inte direkt ledsen att jag beställde en låda! Ta er dit och köp ett glas! Hinner man inte så öppnar OT ett fat 14e mars!
Härligt! Har själv testat den ikväll, vilken fantastisk dubbel-IPA! Helt otroligt fin kvinna som jag helt klart kommer vara otrogen med flera gånger! Förväntningarna var höga då brorsan hade testat den halvfermenterad på plats hos Brewdog, och redan då var den riktigt fin!
Har 24 st och några fler liggandes till mig och några fler på en butik, helt klart värt det att lägga på förrådet. Inget att lagra, så det kommer njutas mycket av den.