Citat:
Ursprungligen postat av manker
Jahapp. här vare smådött. Druckit galet mycket bra amerikansk öl på sistone, men orkar inte skriva om det riktigt. Någon annan som druckit något grymt på sistone?
Oskar Blues Ten Fidy, troligen världens bästa burköl, väldigt tjock impsotut, proppfull med smak.
Left Hand Twin Sisters, tråkig dipa, kanske fick en dålig flaska, vi satt och diskuterade om den var kanske var fatlagrad (men det var den inte)