Citat:
Ursprungligen postat av DYFNKJ
Nu är ni lite hårda ändå. La trappe witte trappist, stella artois, pilsner urquell... OK att ölhöjdarna kostar några kronor mer än 15, men nog finns det drickbara vardagsöl under 15 kronor, som INTE heter Falcon et.c...
Hm, man blir ju något begränsad av att de flesta sorterna under 15 spänn är ganska intetsägande, ljusa lageröl. Men visst, till grillfesten/parkhänget/badbryggan funkar det naturligtvis med den typen av öl. T.ex. Amstel, Vimmerby Pilsner, Brewdog 77, Grolsch osv.