Citat:
Ursprungligen postat av loomis
Black October var helt fantastisk förra året och bryggmästare Hammenlind har åstadkommit en lika fin bryggd i år. Svarta lageröl kan jag inte få nog av, så är det bara. Det är synd att utbudet är alldeles för fattigt. Vad gör man? Jo, köper upp ett rejält lager med Black October så det räcker hela vintern.
Den här svarta drycken kommer bäst till sin rätt om den inte dricks för kall.
Komplettera med en låda Seventeen så (är du fattig sedan) har du suverän öl så det räcker och blir över.
Tror jag blir tvungen att handla en Seventeen till så jag kan låta den och black october köra paralellslalom i min mun. Världens bästa svarta lager borde kunna koras då.