Jag drömde en gång om Errol när han var klädd som Mozart och åkte skidor. Den drömmen var skum.
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha, det lät ju som en intressant dröm. Själv drömmer jag ofta om mina idoler, men inte så konstigt då allt som oftast är i mina tankar.
Varför tänker jag på denna fina bit när ni talar om drömmar När Man Drömmer Sina Drömmar https://youtu.be/y7Xq7DG0QrM
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Och för att inte bli helt offtopic, så undrar jag vet du något om hur det blir med den där filmen om Errol? Det har ju ryktats en del om att det faktiskt ska bli en film. Verkligen ett intressant, samt tragiskt människoöde så det borde lätt bli en film likt de filmer om Cornelis, Monica Z och Ted o.s.v.
Det skulle vara en väldigt intressant film ifall den blir verklighet.
Men frågan är om den kan göra Errol Rättvist. även om det finns en hel material i boken
Bara Man E Fantastisk
Det skulle vara en väldigt intressant film ifall den blir verklighet.
Men frågan är om den kan göra Errol Rättvist. även om det finns en hel material i boken
Bara Man E Fantastisk
Jag tänker rent spontant att sonen Erik kunde gestalta Errol, i alla fall i ungdomsåren.
Ja, det stämmer. Och det mest tråkiga var att han aldrig fick uppleva sin upprättelse. Men så är det för många stora, att de tyvärr blir som störst efter sin död. Nåja nu sitter jag och dricker öl och minns den gode Errol. Just nu spelas denna bete. Slicka en fitta https://www.youtube.com/watch?v=uVEElxJW3S4
Finns det några låtar som Eddie aldrig spelade Live när det kommer till kassetterna eller så?
Dock finns väl den improviserade låten när han spelar en "fin" låt
Någon som vet vart man kan få tag på Legal Bootleg Vol. 1
Hade varit roligt att se den live konserten
den har väldigt mycket bättre låtlista än Legal Bootleg Vol. 2
Finns det några låtar som Eddie aldrig spelade Live när det kommer till kassetterna eller så?
Dock finns väl den improviserade låten när han spelar en "fin" låt
Tror inte att han improviserade fram låten. Har hört honom sjunga bit vid flera andra spelningar, och de spelningarna var ungefär vid samma tid. Minns dock inte vilka spelningarna var, men de borde finnas på youtube för det är nog där jag sett dem.
Någon som vet vart man kan få tag på Legal Bootleg Vol. 1
Hade varit roligt att se den live konserten
den har väldigt mycket bättre låtlista än Legal Bootleg Vol. 2
Löfberg borde återutge den. Samt att göra det som han lovade för snart 18 år sedan att återutge alla kassetter på CD.