2008-01-07, 17:07
Bannlyst
Vrldsartisten Tito Beltran har svrt att dlja sin avsky fr hur han blivit behandlad av de svenska myndigheterna. I den chilenska tidningen Las ltimas Noticias gr han till attack mot hela svenska folket som han kallar "de mest rasistiska som finns".

http://www.dagensps.se/article.aspx?...76&categID=120

Hur kommer det sig att dom invandrare som knner sig orttvist behandlade genast kommer rasistanklagelser.

Har denne Tito Beltran rtt i sina anklagelser, ven Shema Yisrael vars rtta jag kom fram i ett hatiskt PM till mig i gr kvll kr med samma rasistanklagelser?

Pverkar det integrationen av vra invandrare om dom nr det inte passa kommer med anklageler om rasism och d den livrdde myndighetspersonen genast backar av rdsla fr att stmplas som sdan och drmed slpper alla krav han har p denne invandrare?
Citera
2008-01-07, 17:20
Medlem
Om det ligger i den mestiska rasens genpool att vara slibbiga, pervon s r svensken rasistisk. Annars kan det vara i Tito beltrans genpool eller hjrna att vara ett slibbigt pervo, och drfr Svenskarna inte r s jttetrevliga mot den "stackars" Beltran.

Vad gller Shema Yisrael, kan det vara den judiska kulturen som lyser igenom, och inget speciellt sensationellt faktiskt. Deras extremt osympatiska otrevliga drag riktas mot alla, men katalyseras kraftigt s fort dom knner att dom inte ses upp till, d detta r en sdan central del i den judiska kulturen, utvaldheten, s det blir totalt hjrnslpp nr detta axiom motbevisas.

Jag skulle tycka det var hgst sorgligt om den svenska kulturen skulle ta intryck av den sydamerikanska och judiska machokulturen.
Citera
2008-01-07, 17:32
Medlem
mr.demons avatar
Nr den hr vidrigheten r ver tnker jag kalla till presskonferens s att alla kan se hur jag brnner mitt pass och ber svenskarna dra t skogen", sger Tito Beltran till tidningen enligt Aftonbladet.

r det nn mer n jag som inte kommer att brja grina nr denna lille mupp brnner sitt pass?.Kommer nn verhuvudtaget att sakna honom?.
Citera
2008-01-07, 17:35
Medlem
Bengrots avatar
Nr de knner att att de r inmlade i ett hrn s drar de snabbt rasistkortet och visar upp fr omvrlden, likt en domare som visar rtt kort. Dulee Johnsson gjorde likadant nr det brjade hetta till efter att han hade varit hos vgverket och horfrklarat en och annan svensk kvinna som jobbar dr.

Tro mig, de som drar rasistkortet r desperata och fullt medvetna om att de r torsk !!
Citera
2008-01-07, 18:08
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Nr den hr vidrigheten r ver tnker jag kalla till presskonferens s att alla kan se hur jag brnner mitt pass och ber svenskarna dra t skogen", sger Tito Beltran till tidningen enligt Aftonbladet.

Kanske han brnner passet, kanske inte.

Vad som r ett skrare kort, r att han inte avsger sig det svenska medborgarskapet, d han skerligen vill tnjuta frskringskassans utbetalningar av hans "vlfrtjnta" "pension" till Chile.

Om du mot frmodan lser det hr Tito:

Brinn i helvetet, din satans parasit.
Citera
2008-01-07, 18:13
Medlem
Slklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poopeye
Vrldsartisten Tito Beltran har svrt att dlja sin avsky fr hur han blivit behandlad av de svenska myndigheterna. I den chilenska tidningen Las ltimas Noticias gr han till attack mot hela svenska folket som han kallar "de mest rasistiska som finns".

http://www.dagensps.se/article.aspx?...76&categID=120

Jaadu, Tito, nr du kommer ut ur fngelset r det nog inte nn som r intresserad av din presskonferens, fr d har folk glmt dig helt.
Citera
2008-01-07, 18:20
Medlem
Krellyans avatar
Vad r det han sitter/satt hktad fr? Finns vl fan en anledning till det i alla fall..
Citera
2008-01-07, 18:22
Medlem
Japhys avatar
Ja, det dr var ju p mnga stt en typisk reaktion fr en invandrare. Klarar inte av att ta ngot eget ansvar, allt r Sveriges fel. Vi har ju bara vlkomnat honom, lyssnat p honom nr han sjungit, kpt biljetter, gtt med i fanklubbar, kvinnor har lskat honom, han r en vldtktsman...

Ingen sympati frn mig fr han, den saken r klar.

Till chile med fanskapet s slipper vi se cklet!
Citera
2008-01-07, 18:22
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krellyan
Vad r det han sitter/satt hktad fr? Finns vl fan en anledning till det i alla fall..

Vet du inte detta?

Har ngon hllt dig inlst de senaste ren?
Citera
2008-01-07, 18:24
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Vet du inte detta?

Har ngon hllt dig inlst de senaste ren?

Haha

Jag sjlv i s fall. r inte s plst p Tito Beltrans eskapader med svenska myndigheter

Vill grna veta dock. S, hur ligger det till?
Citera
2008-01-07, 18:28
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Tro mig, de som drar rasistkortet r desperata och fullt medvetna om att de r torsk !!

Dr mste jag hlla med dej till 100 procent,det r s krt nr ngon drar upp rassistkortet d vet man personen i frga r skyldig.
Citera
2008-01-07, 18:29
Bannlyst
Han fick vl stryk av polisen som trodde han var en "vanlig blatte" iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in