Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
Körning med enkelbil i 10 tim??? Jävlar vilken lyx din åkare kostar på sej, var det fasta stopp i den rutten du beskrev?? Du får dessutom vara med och planera lite,, mycket ovanligt i en bransch där det sitter mestadels miffon vid fraktsedlarna!!
Det var blomvagnar som inte hade hunnit med förra bilen och var försenade.
Han gick mest troligen back enormt på rutten men gör detta för att visa goodwill och behålla kunderna och skapa förtroende.
Min svåger jobbar där också och han pratar alltid om hur fantastisk chefen är som alltid försöker ta familjehänsyn vid planeringen.
Det är rätt många anställda där och han tänker att "om inte han kan för att han behöver ställa upp för sin familj, så finns det alltid någon ensam chaufför som kan ta den här körningen idag"
Citat:
Ursprungligen postat av u53rn4m3
Stort grattis till jobb och unge! Vilken fantastisk chans och att den kom välbehövligt då du har en extra mun att mätta nu. Och bra att de uppskattar dig. Finns många nötter i branchen så jag antar att de jublar när det kommer en snubbe med huvudet på skaft. Gissar att du inte är typen som tappar paketet med en nylagad dator i golvet och ner för en halv trappa och säger "Oj, men den är ju i paketet så den ska ju tåla lite stötar höhö". (Datorn fick repareras igen)
Tack =). Ja nu får vi hoppas att körningarna börjar trilla in ordentligt.
Nja jag försöker att alltid vara rädd om andras egendom som de betalt pengar för.