• 5
  • 6
2008-01-10, 01:00
Medlem
pelviss avatar
Här är en bra video om man går i tankarna att köpa en docka. Så man får en liten försmak av vad som komma skall.

http://www.uselessjunk.com/article_full.php?id=34844
Citera
2008-01-10, 01:58
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Kille nummer tre var i trettiofemårsåldern och bodde i Virginia i USA och hade två dockor. Han jobbade i en fabrik fyrtio timmar i veckan, storhandlade en gång i månaden och tillbringade resten av tiden hemma i sin unkna ungkarlsstuga tillsammans med sina två dockor. När han inte satte på dem så satt han och putsade på sin automatvapensamling. Han hade speciella synpunkter på vad som var sexigt och pratade i termer om att kvinnor var begagnade när de var sexigt uppklädda. Han hade även ett stort tvåhandssvärd i garderoben och spelade trummor så att putsen ramlade av väggarna. Han ville begravas tillsammans med sina "flickor". Här har vi en man som mycket väl kan få kortslutning i skallen och börja tömma sina automatvapen i främlingar på ett random varuhus eller börja sexmörda skolflickor. Hela killen luktade presumtiv galenskap.

// Roger P.

Den snubben var ju dödsskön; intresse för vapen, föredrar pålitliga kvinnor och lever sitt liv på sitt eget sätt!
Den där brittiske mannen var riktigt sorglig dock; han verkade egentligen inte riktigt trivas med sina dockor utan ville nog hellre ha en riktig tjej.

Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Vad säger ni om tillverkarens uttalandet, att alla skulle knullat en docka om tillfälle gavs? Skulle ni?

Klart jag skulle! Jämfört med en del riktiga fruntimmer jag träffat på så lär de inte bara vara mer fräscha utan förmodligen mer aktiva i sängen också...

Citat:
Ursprungligen postat av JohnRowe
Har funderat på det en och annan gång men det kan inte genomföras förrän man sitter i eget boende med stadig inkomst.

Ja, varför inte egentligen; de påstår ju att människan inte är ämnad att leva i ensamhet och ska man se till kostnaden för en riktig flickvän så är nog inte dockan särskilt dyr i det långa loppet.
Citera
2008-01-12, 07:05
Bannlyst
Även kvinnor verkar kunna drabbas av detta, på sitt sätt:

http://www.flashback.org/showthread.php?p=9581570
Citera
2008-01-12, 19:51
Medlem
Mandic!s avatar
Som sagt, "ni" kommer att få stora problem med kommunikationen...
Citera
2008-01-13, 18:35
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
En dokumentär om killar som lever med docker!

http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=1
Skrämmande.
Citera
2008-12-01, 21:56
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=1

Jag såg den dokumentären tillsammans med min tjej, och nu vill hon vara en Realdoll!

Tänk att få massage, sminkad, varför köper inte du kläder till mig, osv...
Citera
2008-12-01, 22:15
Medlem
haha jag tror inte han driver. såg en dokumentär om nått liknande. gör det om det kommer göra dig lycklig. ja, du kommer ju fan slippa allt tjat o hon lär ALDRIG dumpa dig
Citera
2008-12-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmsweet
Det skulle aldrig falla mig in att gömma undan Emma i nån garderob.

Och hon kommer ju inte vara viljelös, jag kommer att
ta hand om henne och såklart göra saker hon känner
för.
Se på nån film hon gillar , massera henne,
kanske åka och bada tillsammans, finns ju hur mkt som
helst.

Nu vet jag iofs inte precis allt hon gillar, men det ska bli
roligt att starta ett förhållande och lära känna varandra.

se på någon film hon gillar...ja eftersom det är en DOCKA och inte en levande person kommer du hitta på allt hon gillar. Du kan skapa din drömtjej. Jag vill gärna se den här EMMA
Måste dock varna dig lite...om du en fin dag träffar en RIKTIG kvinna kommer du inte kunna behandla henne som en docka!
Citera
2008-12-01, 22:29
Medlem
tänker på filmen Lars and the real girl Som handlar om lars och hans docka... en komedi och en riktig rolig sådan..

men till topic så go for it bara testar man inte får man itne reda på hur det är heller
Citera
2008-12-05, 00:33
Medlem
Per-Inge1980s avatar
Frågan du bör ställa dig själv...

Fråga du bör ställa dig själv är egentligen, varför? Är det pga jobbiga relationer med tidigare kvinnor eller kanske så dålig självkänsla att du börjat ge upp och ser detta som en sista utväg? PÅSTÅR INGET, BARA STÄLLER MIG FRÅGVIS.

Är det dock inget annat än ren och skär sexuell böjelse? Go for it.

Vet egentligen inte vad du kan få för råd. Vad kan du egenligen göra med en plastdocka som vare sig pratar eller kan gå själv.

Dockor? Nej, det känns banne mig lika trist som att sitta själv och titta på TV. Eller (vad gäller sex) sitta själv och ha lite handlajbans.
Citera
2008-12-06, 03:20
Medlem
orco2s avatar
Hmm ja ibland undrar man vad som kan tyckas vara underligt o vad som är normalt men enligt mig så är detta faan inte helt normalt.

Men Hoppas ni får ett bra förhållande o ett tips bit ej för hårt i blygläpparna då fiser hon ut igenom fönstret.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in