2008-01-02, 17:11
Bannlyst
emma kommer såklart att berätta för mig vad hon gillar för filmer.
vår komunikation kommer både ske med tal och på ett annat, högre plan.
Citera
2008-01-02, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
Och killen som lagar dockorna värkar ju inte så frisk i heller, han knullar ju andras dockor
Ja, den jäveln. Han verkade vara nån typ av tatuerad Vietnamveteran. Han hade märkligt nog nån typ av flickvän. Han berättade att han hade satt på ett flertal av kundernas dockor själv, bland annat en stor fet Big Mama-docka som han tyckte var synnerligen upphetsande.

Sista killen hade åtta dockor, alla med groteskt stora bröst och synnerligen slampig klädsel. De bodde i hans garage. Han berättade att "the sex was great" och man fick se när han rensade fittan på en av dockorna med en flaskborste och klagade över att det luktade fisk... Hans flickvän Jody (som själv skröt om att hon var very open minded) sa upp bekantskapen med honom veckan efter att han visat henne alla sina slampiga dockor.

Hela filmen var verkligen en serie vilda kast mellan stor humor, förvåning och ibland lite skräck. Killen med automatvapnen var en typisk seriemördarpersonlighet som mycket väl kan få för sig att bli en ny Ted Bundy eller Son of Sam. Honom hade jag hållit mig långt ifrån om han bott här.

// Roger P.
Citera
2008-01-03, 00:20
Medlem
Tvivlar på att dockägarna i nämnda dokumentär valdes på måfå, samtliga av dom hade ju nån form av psykisk defekt. Okej att den gängse individen som köper en knulldocka för hundratusen kan antas vara rätt socialt misslyckad, med det här var ju nåt helt annat, i ett fall(som redan påpekats) rena seriemördarmaterialet. Man har förmodligen gallrat bort en del färglösa dockknullare innan man hittade dessa typer. Det var roligt att titta på iaf.

Vad säger ni om tillverkarens uttalandet, att alla skulle knullat en docka om tillfälle gavs? Skulle ni?
Citera
2008-01-03, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Vad säger ni om tillverkarens uttalandet, att alla skulle knullat en docka om tillfälle gavs? Skulle ni?
Givetvis. En docka som kostar hundra loppor måste ju vara något alldeles extra. Att försitta en sådan chans bara för att man inte vill framstå som ett pervo i omgivningens ögon är ett förbanant slöseri. Man får kanske bara en chans att bilda sig en egen uppfattning om saken, klart att man hade tagit den. Inte på grund av upphetsning utan i rent studiesyfte. Jag hade heller inte skämts efteråt. Jag har vidgat mina vyer, det är inget att skämmas över.

// Roger P.
Citera
2008-01-03, 11:27
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmsweet
Det skulle aldrig falla mig in att gömma undan Emma i nån garderob.

Och hon kommer ju inte vara viljelös, jag kommer att
ta hand om henne och såklart göra saker hon känner
för.
Se på nån film hon gillar , massera henne,
kanske åka och bada tillsammans, finns ju hur mkt som
helst.

Nu vet jag iofs inte precis allt hon gillar, men det ska bli
roligt att starta ett förhållande och lära känna varandra.

Okey..
Jag hade för mig att vi talar om en docka vi talade om och inte en skickligt gjord humanid robot...

Hur skall du få "veta" att det är "hennes" önskemål att "bada" ,"bio" "returang" (etc) och inte något som du "tror" att hon vill göra detta för att du känner för det egentligen. Du vet en docka klara faktiskt inte av att utrycka känslor/önskemål via verbal och/eller i ansiktsmimik eller genom ögonen. Då en docka har faktiskt samma uttryck helatiden i ansiktet. Så "hennes önskemål" och vad "hon vill" kommer hela tiden att vara en reflektion över vad du tro/hoppas/önskar att "hon vill".

Så du får köra med mer övertygande argument om detta med docka som partner och att.
Citera
2008-01-03, 20:34
Medlem
JohnRowes avatar
Citat:
Har funderingar på att köpa en sk "knulldocka"

Hade tänkt ha henne som min tjej/sambo.
Behndla henne som en riktig tjej, se film med,
mysa i soffan, sova tillsammans etc.

Ge henne ett namn, efter ett tag fria, en docka
att älska på riktigt helt enkelt.

Undrar nu om det finns nån mer här som har
erfarenheter av detta, eller som kanske också
funderar på att göra samma.

Kanske träffas alla 4 för middag?

Gott Nytt!

Har funderat på det en och annan gång men det kan inte genomföras förrän man sitter i eget boende med stadig inkomst.
Citera
2008-01-03, 23:49
Medlem
Rakiis avatar
Dokumentationen över "utövarna" av realdolls i dokumentären som någon bifogade är ju väldigt snedvriden om man ser det ur ett annat perspektiv. Ur mitt perspektiv som haft tankar på att skaffa en docka är det enbart av dom skäl att jag inte är benägen att leva upp till dom sociala omständigheterna som råder i samhället, såväl att jag har väldigt höga krav på umgänge och sexliv, därför skulle en docka fungera utmärkt, och förhindra mig från att vara olaglig i sexuell bemärkelse.

Det snedvridna med dokumentären är att dom vinklar det på ett sätt att visa upp tre missanpassade individer som ej platsar in i normen som samhället utgör. Sen att en är vapenfixerad och en är smygbög (eller transvestit) hjälper ju inte att avgöra om dessa personer är kapabla till att ha normala relationer. Dom nämner inte dom mest självklara aspekterna kring förhållandet mellan ägare och docka, såväl som problematiken de flesta tycks leva med.
Citera
2008-01-05, 01:16
Medlem
Dangerous_Minds avatar
OT raderat. Håll er till ämnet, tack.

/Mod.
Citera
2008-01-09, 11:06
Medlem
Charmas avatar
Citat:
Det skulle aldrig falla mig in att gömma undan Emma i nån garderob.

Och hon kommer ju inte vara viljelös, jag kommer att
ta hand om henne och såklart göra saker hon känner
för.
Se på nån film hon gillar , massera henne,
kanske åka och bada tillsammans, finns ju hur mkt som
helst.

Nu vet jag iofs inte precis allt hon gillar, men det ska bli
roligt att starta ett förhållande och lära känna varandra.
Tänk om Emma hatar sex eller är lesbisk?
Dumpar du henne och köper en ny tjej då? Eller kommer du älska henne ändå?
Citera
2008-01-09, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charma
Tänk om Emma hatar sex eller är lesbisk?
Dumpar du henne och köper en ny tjej då? Eller kommer du älska henne ändå?

Kan medela alla att Emma nu kommit, hon kom igår,
och vi föll direkt för varandra!

Vi tog lite vin och pratade med varandra ganska länge.

Vi tittade på tv, och det var under 22 nyheterna som vi
kysste varandra för första gången.

Emma ligger just nu och sover, och jag ska snart också
gå och vila lite med henne. Måste vara vädret som gör oss så sega.
Citera
2008-01-09, 11:24
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Kan medela alla att Emma nu kommit, hon kom igår,
och vi föll direkt för varandra!

Vi tog lite vin och pratade med varandra ganska länge.

Vi tittade på tv, och det var under 22 nyheterna som vi
kysste varandra för första gången.

Emma ligger just nu och sover, och jag ska snart också
gå och vila lite med henne. Måste vara vädret som gör oss så sega.

Haha, Kan du langa upp en bild på henne kanske?
Citera
2008-01-09, 17:02
Medlem
pömsigapersikors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
En dokumentär om killar som lever med docker!

http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=1

För mig verkar allt det där vara en avancerad form av onani och "leka vuxenvärld på bara mitt sätt".
Jag tycker inte det verkar så sunt att ta det så långt som de i dokumentären har gjort, det verkar ha blivit ett missbruk som i deras ögon är normalt.

Peace
PP

Ps hitta en dokumentär om kvinnor som köper fake babys, för att leva ut sina modersinstinkter. "My fake baby" på youtube. Där är inget sex involverat men de försöker skapa sig det liv de vill ha med hjälp av en docka. DS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in