2008-02-01, 09:08
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Tuffa killen, vad fina förolämpningar du lyckades komponera ihop. Fick du stärkt självkänsla nu? Men du lyckades faktiskt få in lite konstruktiv skrift mellan ordbajset också, jobba på det.

Jag tror knappast någon större part av spelarna använder bots till att tjäna pengar IRL, åtminstone inte i några I-länder. Efter det är avbetat från listan, återstår argumentet "tröttnat", samt fuska ihop lite guld, som är för tråkigt och enformigt för att göra själv.

Visst, pvp och en och annan raid för 505:e gången för att få ihop DKP är säkert jätteroligt, men när ett spel är konstruerat så att spelarna inte orkar spela det för att det är alltför enformigt och tråkigt, så börjar det likna ett arbete och inte ett spel som underhåller en, vilket är hela poängen med ett spel. Men en sådan debatt ska jag knappast starta här.

I övrigt är fusk i spel som förstör för andra tämligen smaklöst.

Åh jag orkar inte dessa moral nissar, komigen skicka ett PM om du ska gnälla här disskuterar vi wow glider hur man gör, installerar osv. inget moral här tack
2008-02-01, 10:06
Bannlyst
Den nya versionen förstörde allt, buggar och skit nu.

Någon som har den gamla versionen + betan + sparcatus 0.5 eller vad det var? =/ Ingenting funkar längre.
2008-02-01, 10:08
Medlem
st00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Den nya versionen förstörde allt, buggar och skit nu.

Någon som har den gamla versionen + betan + sparcatus 0.5 eller vad det var? =/ Ingenting funkar längre.

Mjo, min verkar ha problem när den dör, den anser som release to spirit verkar vara en popupruta och stänger av sig. X_X
2008-02-01, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av st00r
Mjo, min verkar ha problem när den dör, den anser som release to spirit verkar vara en popupruta och stänger av sig. X_X

:/

Ingen här som har den gamla versionen av glider och sparcatus liggandes?
2008-02-01, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja

Jag tror knappast någon större part av spelarna använder bots till att tjäna pengar IRL, åtminstone inte i några I-länder.

Klart du får tro att det inte är så men jag VET att det är många av bottarna som, ja även i i-länderna som gör det för att tjäna pengar irl. Dessutom sa jag inte att merparten gjorde det.

Du kanske ska ta och sätta dig in i saken innan du uttalar dig om den.
Senast redigerad av Shaydeath 2008-02-01 kl. 11:11.
2008-02-01, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
:/

Ingen här som har den gamla versionen av glider och sparcatus liggandes?

Jag har 1.5.7 beta rc2 har inte märkt av några problem med betan. Har dock inte pvp bottat med den och har inte sparcatus.

Citat:
Ursprungligen postat av Shmotz
Åh jag orkar inte dessa moral nissar, komigen skicka ett PM om du ska gnälla här disskuterar vi wow glider hur man gör, installerar osv. inget moral här tack

Jag håller med dig.
Senast redigerad av Shaydeath 2008-02-01 kl. 11:12.
2008-02-01, 12:27
Bannlyst
Woho, hittade gamla versionen igen, i'm safe
2008-02-01, 16:00
Bannlyst
jag tror jag inte har fattat en sak med waypoints asså trycker man add wp sen springer runt i en cirkel sen trycker man action då dödar den mobsen i de området ? elr dödar man en mobs sen dödar den den mobsen hela tiden tills man byter till ny WP :P
2008-02-01, 16:05
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
jag tror jag inte har fattat en sak med waypoints asså trycker man add wp sen springer runt i en cirkel sen trycker man action då dödar den mobsen i de området ? elr dödar man en mobs sen dödar den den mobsen hela tiden tills man byter till ny WP :P

Den springer efter wp's du har lagt ut och dödar en mob i taget.
2008-02-01, 16:07
Bannlyst
vadå lagt ut fatta rinet han wowsgold.com guide :/
2008-02-01, 16:22
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:

Hrm, jaa då blir det en aning svårt... Men liksom du skapar en ny profil, trycker på "auto add waypoints" och så springer du hur du vill, sen tillbaka till där du började med första waypointen. hmm jag försöker jallefall
2008-02-01, 16:29
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Fyfan vad du kommer att bli bannad, serves you right.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in