Citat:
Ursprungligen postat av DjSmurfish
hmm håller på och försöker fixa ihop det så min bot lootar quest items också.. har en hunter som ja ladda hem en questorder till från hb forumet.. ladda den fint etc den tar quest och hittar quest mob och lootar fast tar inte quest itemet.. någon som vet vad problemet kan vara?? Ang CC är det ett måste?
nu när ja kollar mer i loggen så står det : I can't tell if we looted , blacklisting it just to be safe.
Testa att googla på erroret och se ifall du får någon hit på Buddyforum, annars testa en annan profil och en CC, och angående CC så är det inget måste, men är oftast bättre.
Lvlade en hunter till 40 med den ungefär, skit bra pullade upp till 5 mobs på en gång med min cC jag hade, bytte aspect och sånt, enligt mig är det ett måste :P
Citat:
Ursprungligen postat av Silkaaay
Det är en grej jag undrar. när man väljer profiler honorbuddy så använder man ju .xml filer. vad är då mesh till för :O?
.Mesh var det gamla tror jag..
Citat:
Ursprungligen postat av Kazeus
fan updaterade inte buddy forum meshen så gamla honorbuddy inte fungerar?
eller nåt iaf så den slutade fungera?
edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUNGERANDE BOT ÄR JU UTE! pRAISE THE LORD-a
Haha, killen med kollen just nu?
Citat:
Ursprungligen postat av toppisar
Jag köpte Pirox, bottar just nu en mage..
Jag skulle gärna ta emot lite tips då mitt bot inte gör riktigt rätt..
Springer ut i vattnet och skjuter på mobs som är på land = evade = no mana = fail.
Lootingen är kass, fungerar inte alls.
Hur minimerar man så man kan göra andra saker medans man bottar?
vilket bot är enklast att använda, inser nog att pirox kanske var ett misstag då syftet med botet ska vara att levla...
Det bästa är nog att fråga på deras forum med tanke på att du har köpt boten, vet inte ifal ldo mhar 30 dsagars refund policy, ifall du inte är nöjd får du pengarna tillbaka, det har iaf HB.
Pirox är bäst för PvP, men gathering också enligt andra eftersom dom har så många alternativ..
Men HB och GB är bäst enligt mig, och har inte strulat så mycket för mig.