2011-01-30, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoomer
1.ladda ner path
2.sätt på click to move
3.lägg mount på 1, abilities på 5,6,7
4.välj profile
5.starta bot
6.???????
7.Profit

Vad är det för path, jag ska ladda ner?
2011-01-30, 13:14
Medlem
Läs deras guider, kolla youtube som jag gjort för att lära mig. Väldigt simpelt kommer du se sen ^^
2011-01-30, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoomer
Läs deras guider, kolla youtube som jag gjort för att lära mig. Väldigt simpelt kommer du se sen ^^

kan du inte bara förklara lite snabbt, jag vore evigt tacksam om du gjorde det
2011-01-30, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honorbuddy

Gör som han säger och sök din dumma jävel, finns för fan guides på deras forum.. Jävla snorunge..
2011-01-30, 16:48
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philosophic
Ehm, ge glider några veckor så ska du se att det kommer finnas lika många som använder glider som hb/gb. Glider är mycket mer professionella än hb/gb.

Spela roll om dom är proffesionella, HB/GB har en väldigt stor skara trogna följare som konstant hjälper staff med debugging etc, samt en ännu större skara som gör profiler m.m.
Själv har jag ett lifetime glider account men kommer nog inte använda det framför HB/GB inom den närmaste framtiden.
2011-01-30, 16:48
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honorbuddy

Nräv ger dig.
2011-01-30, 22:36
Medlem
Är jag helt korkad eller vad gör jag fel?

Försöker använda mig av HB med MrFishIt. Laddar ner MrFishIt, extractar till HB/Bots/Mrfishit och sedan startar HB. Väljer MrFishIt 1.0.5 och sen Load Profile "EmptyProfile". Sen då? När jag klickar start så säger den "Couldn't find empty profile for MrFishIt!" Står även Changing current profile to Dalaran Fishing
, måste jag vara i Dalaran med denna fishbot?

Tackar
2011-01-30, 22:42
Medlem
Bennehues avatar
lol funkar fortfarande boten mmoglider.com?? Alltså den som styr ens gubbe åt en?

Eller finns det någon nyare bot för WoW?
2011-01-30, 23:00
Medlem
Emil99s avatar
Snälla, citera inte killen ovanför utan ignorera honom, det är så vi borde börja göra i den här tråden känns det som :\
2011-01-31, 01:58
Medlem
Emil99s avatar
Någon som har erfarenhet av Instancebuddy ?
Har bara läst om det och det verkar råda blandade känslor.

Bra xp, samt att botten faktist ofta gör ett bra jobb som del av gruppen.
Däremot är du väldigt nära andra spelare som nästan helt säkert inte bottar själva och därmed har du större chans att bli upptäckt.
2011-01-31, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emil99
Någon som har erfarenhet av Instancebuddy ?
Har bara läst om det och det verkar råda blandade känslor.

Bra xp, samt att botten faktist ofta gör ett bra jobb som del av gruppen.
Däremot är du väldigt nära andra spelare som nästan helt säkert inte bottar själva och därmed har du större chans att bli upptäckt.

jag testade den lite innan cata kom då jag körde med en druid healer, han healade bra och då när jag kollade på när den bottade så tyckte dom att jag (aka botten) var en bra healer.

men nu senast när jag testade kanske för en vecka sen så har den kört ner sig helt, springer inte in i dungeonen efter att han dött så jag la av med det.
2011-01-31, 02:33
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvMoij
jag testade den lite innan cata kom då jag körde med en druid healer, han healade bra och då när jag kollade på när den bottade så tyckte dom att jag (aka botten) var en bra healer.

men nu senast när jag testade kanske för en vecka sen så har den kört ner sig helt, springer inte in i dungeonen efter att han dött så jag la av med det.

Ja såsom jag förstått det funkade det bättre innan cata slog medans nu för tiden fungerar det inge vidare. sad to say för det är ett väldigt bra sätt att botta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in