2010-11-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Är ally

Den sprang igenom Goldshire har jag för mig, och rätt nära SW gaten så tror det kan bli lite svårt som horde. Kan tipsa om jag hittar någon neutral vid högre skill

MrFatax, när folk kommer med idiotiska frågor och ställer en fråga som ställdes en sida back så tröttnar man efter ett tag.

Brukar låta:
Vilken bot ska man använda
Vilken bot använder ni
Vart hittar man botten
Vad ska jag göra nu med botten
Varför fungerar inte botten
Varför attackerar inte botten
Varför använder inte botten mount

Titta igenom sidorna så lär du se många sådana frågor, klart som fan man tröttnar på lata idioter

Usch låter inte bra med ally delen där
Men nu ska jag sova och låta boten stå och lvla min paladin!
Level 10 just nu, var 3 när jag startade den så får se vad den är imorgon

Hoppas bara den inte DCar eller stuckar
2010-11-19, 22:53
Medlem
Nu blev jag reported av en kille, men har nästan lyckats övertyga honom att jag inte bottar

Får se hur de går
2010-11-19, 22:59
Medlem
måste säga att detta är en grym jävla bot!
2010-11-19, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy
Nu blev jag reported av en kille, men har nästan lyckats övertyga honom att jag inte bottar

Får se hur de går

Haha går alltid att övertyga folk, sen är frågan, anmäler han verkligen? Ligga lågt eller fortsätta bota?
Jag brukar hota folk med report ifall dom botar på samma ställe som mig, fast har nog bara anmält någon botare när dom har haft flyhack och minat, not fair imo.
2010-11-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Haha går alltid att övertyga folk, sen är frågan, anmäler han verkligen? Ligga lågt eller fortsätta bota?
Jag brukar hota folk med report ifall dom botar på samma ställe som mig, fast har nog bara anmält någon botare när dom har haft flyhack och minat, not fair imo.
Jag började köra manuellt o snackade med honom om lite random grejjer.

Blev DC nyss, blev lite rädd där
2010-11-19, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy
Jag började köra manuellt o snackade med honom om lite random grejjer.

Blev DC nyss, blev lite rädd där

Haha, säkert någon vilsen själ som är övertygad om att du inte botar nu
Hände mig förut att jag fick DC 3 gånger i rad på ungefär 10 minuter för att jag använde ett detected fusk, första fusket och alla skrev att det var detected och fattade inget, men vart bannad efter 10 minuter när jag försökt en gång, så bannen kan komma efter en stund
2010-11-19, 23:22
Bannlyst
Ett hett tips kan ju vara att säga att ni hade uppe guildchatten (alltså att ni gjorde ett nytt fönster för bara guilden) så kan du säga att du inte märkte att han hade /w

Fungerar ju dock inte att komma några timmar senare

Tropikhoe, tog ungefär 2 veckors bottande 1-80 för min paladin
2010-11-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Ett hett tips kan ju vara att säga att ni hade uppe guildchatten (alltså att ni gjorde ett nytt fönster för bara guilden) så kan du säga att du inte märkte att han hade /w

Fungerar ju dock inte att komma några timmar senare

Tropikhoe, tog ungefär 2 veckors bottande 1-80 för min paladin

Ouch fan, BoA då eller? Questing? Hur mkt per dag?
Planerar att bota från ungefär 12 timmar per dag ++/--
2010-11-19, 23:32
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Snälla, Måste du verkligen?!
Han har gjort det pga en anledning, för att inkompetenta idioter inte ska få den och fråga hur man startar boten, så redigera din post och sluta bidra så att tråden spammas utav idioter hur man startar boten.

Sluta vara en girig neger, snälla.
2010-11-19, 23:43
Medlem
Zneekahs avatar
Citat:
Snälla, Måste du verkligen?!
Han har gjort det pga en anledning, för att inkompetenta idioter inte ska få den och fråga hur man startar boten, så redigera din post och sluta bidra så att tråden spammas utav idioter hur man startar boten.

inte för att vara sån men att citera utan redigerad post eller åtminstone spoilertagg gör det inte bättre :/ men att det hamnar här får väl räknas som ganska harmlöst, inte en allt för aktiv tråd.
2010-11-20, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ouch fan, BoA då eller? Questing? Hur mkt per dag?
Planerar att bota från ungefär 12 timmar per dag ++/--
Questade fram till 25, sen fuckade questskiten upp så jag grindade från 25 till 80, vid korta avbrott typ 60-64 och 68-72 questade jag sedan strulade det igen
2010-11-20, 03:26
Medlem
hmm håller på och försöker fixa ihop det så min bot lootar quest items också.. har en hunter som ja ladda hem en questorder till från hb forumet.. ladda den fint etc den tar quest och hittar quest mob och lootar fast tar inte quest itemet.. någon som vet vad problemet kan vara?? Ang CC är det ett måste?

nu när ja kollar mer i loggen så står det : I can't tell if we looted , blacklisting it just to be safe.
Senast redigerad av DjSmurfish 2010-11-20 kl. 03:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in