2010-08-17, 13:56
Medlem
fgnms avatar
Denna frågan är säkert hur dum som helst, men varför vill min hunter döda sitt pet när jag använder honorbuddy? Hittar inte hur jag får den att sluta.
2010-08-17, 14:06
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Denna frågan är säkert hur dum som helst, men varför vill min hunter döda sitt pet när jag använder honorbuddy? Hittar inte hur jag får den att sluta.

Hur menar du? Gör så här, gå till din Honorbuddy folder och gå till logs, deleta alla och starta honorbuddy och försök simulera problemet, sen stänger du ner HB direkt och postar loggen på buddyforum.de i vilken forumdel du tycker är passande.
2010-08-17, 14:20
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Hur menar du? Gör så här, gå till din Honorbuddy folder och gå till logs, deleta alla och starta honorbuddy och försök simulera problemet, sen stänger du ner HB direkt och postar loggen på buddyforum.de i vilken forumdel du tycker är passande.

När jag använder honorbuddy så försöker min hunter attackera sitt eget pet och står bara och spammar attacker med sitt pet som target. Den gör det inte hela tiden men lite för ofta. Ska ta och göra det du skrev direkt när skiten fungerar igen..

2010-08-17, 14:52
Medlem
KythErs avatar
Citat:
När jag använder honorbuddy så försöker min hunter attackera sitt eget pet och står bara och spammar attacker med sitt pet som target. Den gör det inte hela tiden men lite för ofta. Ska ta och göra det du skrev direkt när skiten fungerar igen..

Codexplosion är nere för tillfället, dom hostar cracken. Det är därför.
2010-08-17, 14:59
Medlem
Citat:

Snälla..
Posta inte loggen på Buddyforum.
Dom kommer kunna se att du har crackad version och kommer banna dig.
Försök här, sedan på CodeXplosion.
2010-08-17, 15:21
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Codexplosion är nere för tillfället, dom hostar cracken. Det är därför.

Aa jag vet. Gick tillbaka lite i tråden och läste.

Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Snälla..
Posta inte loggen på Buddyforum.
Dom kommer kunna se att du har crackad version och kommer banna dig.
Försök här, sedan på CodeXplosion.

Haha nej så dum behöver jag inte va. Återkommer med logg här då till o börja med.
2010-08-17, 16:16
Medlem
Qweasd123s avatar
Hur gör ni när ni bottar, vikla tider bottar ni och om ni är herbalist och miners, var bottar ni och hur säljer ni sakerna?

T.ex Bottar i Sholazar Basin från kl 16-22 och undercuttar 5 stacks saronite bar på AH.
2010-08-17, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qweasd123
Hur gör ni när ni bottar, vikla tider bottar ni och om ni är herbalist och miners, var bottar ni och hur säljer ni sakerna?

T.ex Bottar i Sholazar Basin från kl 16-22 och undercuttar 5 stacks saronite bar på AH.
Varför botta under speltid? Bättre att göra det när man sover.
2010-08-17, 16:35
Medlem
Qweasd123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Varför botta under speltid? Bättre att göra det när man sover.

Minskar chansen att bli bannad då, jag bottar bara för att sälja guld, har 80 mage, 80 warrior och 80 priest. 6,1k GS Mage Kingslayer, 5,6k GS Priest, 5,2k GS Prot warrior och jag skiter i mitt account för wow suger ändå så jag tänkte botta och sälja guld för att tjäna lite pengar irl :P
2010-08-17, 16:37
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Minskar chansen att bli bannad då, jag bottar bara för att sälja guld, har 80 mage, 80 warrior och 80 priest. 6,1k GS Mage Kingslayer, 5,6k GS Priest, 5,2k GS Prot warrior och jag skiter i mitt account för wow suger ändå så jag tänkte botta och sälja guld för att tjäna lite pengar irl :P

Då är du nog några år för sen. Tror inte man får speciellt mycket pengar för guld these days.
2010-08-17, 16:39
Medlem
Qweasd123s avatar
Citat:
Då är du nog några år för sen. Tror inte man får speciellt mycket pengar för guld these days.

15€ för 10k så jo, med tanke på att man själv knappt gör ett skit, fast det kanske beror på lite. Om man blir bannad första veckan man bottar så skulle det ju varit lönt att sälja accountet, men om man klarar sig utan att bli bannad så tjänar man antagligen mer på att botta i längden.
2010-08-17, 16:53
Medlem
Citat:
15€ för 10k så jo, med tanke på att man själv knappt gör ett skit, fast det kanske beror på lite. Om man blir bannad första veckan man bottar så skulle det ju varit lönt att sälja accountet, men om man klarar sig utan att bli bannad så tjänar man antagligen mer på att botta i längden.

Vilken sida säljer du till då.
Dom flesta ger inte ens mer än 0.5$ per K

Sälj ditt account på Blocket till ett överpris, och ta tillbaka det igen, och sälj det igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in