2008-01-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Fattat rätt? att det är bara falskt prat ? så man kan köra igång glider igen?

Ja du kan köra igen, det var ingen uppdatering, eller inget som berör glider iaf.

Edit:
Inget "falskt prat", nånting gjorde att det såg ut som en update i warden men om det bara var en bugg eller om det va något meningslöst som uppdaterades vet jag inte men det är bara köra. Händer ibland. Better safe than sorry
Senast redigerad av Shaydeath 2008-01-22 kl. 21:39.
2008-01-22, 21:56
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Ja du kan köra igen, det var ingen uppdatering, eller inget som berör glider iaf.

Edit:
Inget "falskt prat", nånting gjorde att det såg ut som en update i warden men om det bara var en bugg eller om det va något meningslöst som uppdaterades vet jag inte men det är bara köra. Händer ibland. Better safe than sorry

Aaahaa, jag hoppas du inte skojar med mig nu
2008-01-22, 22:18
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Ta dig til Orgrimmar, sätt dig på zepelinaren och pang så är du framme

Tack!

Ska titta på det under natten. Har fortfarnde svårt att få det här med knapparna att fungera. Har förtstått att man placera sina shourtcuts i actionbar 5 och 6 på vissa speciella positioner. Dock verkar han inte fatta att han ska använda något annat än den vanliga "attack". Någon som vet mer hur detta fungerar. Har kollat lite i guider, men har tyvärr svart bälte i engelska.
2008-01-22, 22:30
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Post från Merc på forumet:

"This appears to be a false alarm of sorts. Something changed, but it's nothing we're afraid of at this point. Turning off the NetCheck now..."

Back to business soldiers!
Fan vad gött, blev lite förvånad när jag kom hem och WoW var nerstängt.
2008-01-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Men, kan man va inloggad på WoW även fast man inte botar men har glider på datan eller finns risken att warden hittar glider då med eller?

EDIT: Alltså att jag lvlar själv då.

Bra fråga, undrar jag med

Någon som vet?
2008-01-22, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Men, kan man va inloggad på WoW även fast man inte botar men har glider på datan eller finns risken att warden hittar glider då med eller?

EDIT: Alltså att jag lvlar själv då.

Jag tror inte det är någon fara, men starta om burken om du vill vara på den säkra sidan för att rensa minnet så det inte finns några spår av glider i datorns minne! Då är det garanterat lugnt!
2008-01-23, 09:12
Medlem
En liten varning till pvpbottare, saxat från en post av merc på gliderforumet.

WARNING: pvpbot.com/BGTool users!

Warden is looking for you. I strongly suggest holding off on using this tool (or even playing on a machine that's used it, to be honest) until you hear more from the developer.

Feel free to bump to keep this up and visible.
2008-01-23, 09:16
Medlem
Thedoits avatar
Verkar inte som om det va nån fara har inte blivit bannad än men får väl se, patch idag!^^
2008-01-23, 09:17
Medlem
st00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Alliance eller horde Mazrigos? , förlåt att jag frågar och förstår att du inte vill säga, jag kan försöka få ditt förtroende att säga att jag lovar och svär att inte anmäla dig eller något.. på tanke att jag botar själv, skriv i PM om du inte vill skriva här

Horde. :]
Där jag levlar min warlock toon!
2008-01-23, 09:55
Medlem
Lunddahls avatar
Jag har en rogue som snart dingar 70 och jag är riktigt sugen på att botta honor i AV enbart, och jag är inte sugen att lägga ut cash på det. Ska finnas gratisbottar som funkar utmärkt också.

Iaf, någon som har några tips om hur man gör det smärtfriast? Har hört att det finns addons som autoreportar baserat på dmg done och stats etc i bgs, det känns ju lite segt..

Och om man blir påkommen och straffad, vad är det värsta man kan åka på? Tvivalr på permban direkt.
Senast redigerad av Lunddahl 2008-01-23 kl. 09:58.
2008-01-23, 10:02
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunddahl
Jag har en rogue som snart dingar 70 och jag är riktigt sugen på att botta honor i AV enbart, och jag är inte sugen att lägga ut cash på det. Ska finnas gratisbottar som funkar utmärkt också.

Iaf, någon som har några tips om hur man gör det smärtfriast? Har hört att det finns addons som autoreportar baserat på dmg done och stats etc i bgs, det känns ju lite segt..

Och om man blir påkommen och straffad, vad är det värsta man kan åka på? Tvivalr på permban direkt.

För brorsans polare har det sett ut så här: först 3h ban, sen 12h ban, sen 24h ban och där är han nu typ
2008-01-23, 10:03
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st00r
Horde. :]
Där jag levlar min warlock toon!

Gött då kör vi på samma sida . jag lvlar en huntard + en mage fast snart 70 med min lilla Huntard ^^

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in