2010-02-06, 15:56
Bannlyst
Behöver en profile som farmar Timbermaw Hold rep i norra Felwood. Har googlat i timmar men hittar ingen :/ Har tillgång till GPBot och WoWRobot. Måste väl finnas någon gammal glider profile till det?

MVH
2010-02-09, 10:42
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeecor
Behöver en profile som farmar Timbermaw Hold rep i norra Felwood. Har googlat i timmar men hittar ingen :/ Har tillgång till GPBot och WoWRobot. Måste väl finnas någon gammal glider profile till det?

MVH

http://data.fuskbugg.se/skalman01/WinterSpring%20(Timbermaw%20hold%20Rep)%20r.xml
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Winterspring%20%5B53-57%5D%20TIMBERMAW%20HOLD%20REP.xml

varsågod, saxade från Gliders forum.

Edit : ahh du ville ha i Felwood :/ har tyvärr inte tid att fixa det nu, men kan fixa det senare.
2010-02-13, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxedd
Vad har hänt med piroxbots?

Sidan varit nere ett tag nu.

DDOS, uppe nu dock
2010-02-19, 01:46
Medlem
svampdamps avatar
Pirox fishing bot bästa gratisalternativet? Ser att den inte uppdaterats på några månader
2010-02-19, 03:25
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Pirox fishing bot bästa gratisalternativet? Ser att den inte uppdaterats på några månader
Mr FishIt
2010-02-19, 15:35
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
Mr FishIt

felpost
2010-02-20, 15:20
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
Mr FishIt

Mitt Mr.Fishit har slutat fungerat. Vart kan jag hitta en ny sådan, eller annan gratis fishing bot?
2010-02-20, 19:46
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1C0NS
Mitt Mr.Fishit har slutat fungerat. Vart kan jag hitta en ny sådan, eller annan gratis fishing bot?
själv använder jag Xrobot, har bottat i 1 månad med den och det fungerar fint.

Är det nån här som vet något bra fiske ställe där man ska stå och fiska över natten och tjäna mycket guld?
2010-02-20, 21:17
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice

Är det nån här som vet något bra fiske ställe där man ska stå och fiska över natten och tjäna mycket guld?

Vart tankade du den ifrån?
2010-02-22, 03:14
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1C0NS
Vart tankade du den ifrån?
oj, den heter visst Wowrobot

http://wow-robot.com/index.php

och sedan har du ju också http://www.gpbot.com/ fast den har jag inte testat att fiske botta med
2010-02-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice

Det helt klart bästa stället att fiska på är wintergrasp.. men jag vet inte om ställena fortfarande funkar. Första stället är att stå på 24, 35 i dragonblight. Du står alltså uppe på isen i wintergrasp så att fishing boobern landar i wintergrasp men enligt spelet är du i dragonblight och blir alltså inte teleporterad iväg

Sen fanns/finns det något ställe under vattnet där man kan stå utan att behöva andas också.. du får söka lite på mmowned.com
2010-02-23, 00:05
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik911
Det helt klart bästa stället att fiska på är wintergrasp.. men jag vet inte om ställena fortfarande funkar. Första stället är att stå på 24, 35 i dragonblight. Du står alltså uppe på isen i wintergrasp så att fishing boobern landar i wintergrasp men enligt spelet är du i dragonblight och blir alltså inte teleporterad iväg

Sen fanns/finns det något ställe under vattnet där man kan stå utan att behöva andas också.. du får söka lite på mmowned.com
ah okej, tackar

Förut så brukade jag bugga mig under Northend och sedan stog jag vid Eastpark Vehicle Workshop UNDER marken och så hade jag Mouse clicker så jag automatisk joinade WG gruppen, fast det verkar inte funka nu för varje gång jag vaknar så har jag blivit DC

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in