2010-07-20, 21:05
Medlem
Har 2 frågor:

Finns det någon bra honorbot som är GRATIS? Inte för att jag förväntar mig ett ja, men värt att fråga då jag inte hittat någon.

Och någon bot som är bra att tjäna cash med, dock inte fishinbot. Också där gratis?

/ Wiberg13
2010-07-20, 22:01
Medlem
Amex88s avatar
Pirox är en väldigt prisvärd bot enligt vänner som har använt den.
Sen så kan man aldrig vara 100% säker när man använder en bot.[/quote]

Vet du vilken av bottarna de använder?
*basic
*Elite
*Premium

Verkar nästan som Basic är den man söker om man bara vill levla men elite verkar också bra.
2010-07-20, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Pirox är en väldigt prisvärd bot enligt vänner som har använt den.
Sen så kan man aldrig vara 100% säker när man använder en bot.

Vet du vilken av bottarna de använder?
*basic
*Elite
*Premium

Verkar nästan som Basic är den man söker om man bara vill levla men elite verkar också bra.[/quote]

Vart hittar jag denna Pirox bot?
Om jag förstått är det en levling bot, klarar den av andra saker också?
2010-07-21, 01:08
Medlem
Kalleftws avatar
Har ett par frågor angående användning av botar i WoW.

Om man väl betalar för en Bot, hur stor är risken att man får sig en fin ban på sitt konto?
Är bannen permanent?
Blir det IP ban eller bara på kontot? Har två st konton, båda står i mitt namn, tänkte att jag skulle botta upp en karaktär på det ena kontot och sedan skicka över karaktären till mitt riktiga konto.
Finns det någon specifik bot som inte är upptäckt ännu?
Hur "bottar" man säkrast?

Keep in mind, med detta menar att man "bottar" så säkert som det bara går. Tex. Hålla sig nära datorn om en GM skulle skriva, etc.

Vilken bot skulle ni rekomendera?

Det jag är ute efter är en "Grinding" bot som enkelt kan levla upp en karaktär åt mig.

Kalle
Senast redigerad av Kalleftw 2010-07-21 kl. 01:12.
2010-07-21, 03:47
Bannlyst
Från vilken sida laddar jag ner/köper jag bot. Vill inte trycka in några kredituppgifter på en fejksida.

Honorbuddy, pirox. Då jag inte har hittat något bättre alternativ.
2010-07-21, 11:09
Medlem
Zneekahs avatar
fixade nya MrFishit igår men när jag skulle prova det var servrarna nere, någon som använt senaste versionen efter patchen? det är fortfarande bara genom report man kan bli påkommen?
2010-07-21, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah
fixade nya MrFishit igår men när jag skulle prova det var servrarna nere, någon som använt senaste versionen efter patchen? det är fortfarande bara genom report man kan bli påkommen?
MrFishIt-4.2.9 är uppdaterat til 3.3.5
2010-07-21, 13:20
Medlem
Isolations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkas
Från vilken sida laddar jag ner/köper jag bot. Vill inte trycka in några kredituppgifter på en fejksida.

Honorbuddy, pirox. Då jag inte har hittat något bättre alternativ.

Pirox är förvånansvärt bra faktiskt! Körde länge med gamla hederliga glider och var helt frälst, ingen bot kommer bli som glider var, men Pirox är inte långt ifrån. Börjar tycka mer och mer om den då den sköter sig utmärkt!

Den kostar 15 EUR för lifetime och man kan enkelt och smidigt betala med PayPal.
2010-07-22, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiberg13
Har 2 frågor:

Finns det någon bra honorbot som är GRATIS? Inte för att jag förväntar mig ett ja, men värt att fråga då jag inte hittat någon.

Och någon bot som är bra att tjäna cash med, dock inte fishinbot. Också där gratis?

/ Wiberg13

Det finns inga gratis bottar. Vissa bottar kan dock vara gratis under en viss tid då den kanske är under utvecklingsstadiet men fortfarande i funktionell i vissa områden. Men jag avråder dig från att leta efter gratis bots. En bot kostar ca 50kr i månaden. Du betalar 120kr för wow. 170kr i månaden för en hobby du spenderar antagligen ett par timmar om dagen på. Sluta snåla.
2010-07-22, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isolation
Pirox är förvånansvärt bra faktiskt! Körde länge med gamla hederliga glider och var helt frälst, ingen bot kommer bli som glider var, men Pirox är inte långt ifrån. Börjar tycka mer och mer om den då den sköter sig utmärkt!

Den kostar 15 EUR för lifetime och man kan enkelt och smidigt betala med PayPal.

Kan fortfarande inte ens jämföra pirox med glider. Visst pirox gör det den ska och det flyter på bra. Men det är helt otroligt vad bottig den ser ut. Att den kör på waypoints kan vara bra men då ska den ha flera som den varierar mellan. Den har inte heller någon form av CC vilket gör den rent av dålig i combat om man inte sätter sig och gör macros. Men som sagt så är det den bästa honor bot just nu.

I jo för sig har jag inte bottat på en par månader det kanske har kommit några stora förändringar?

För övrigt eftersom jag inte har varit aktiv så vet jag inte hur det ligger till med ebot och omega. Att ebot är nere sen länge vet jag men jag läste någonstans att någon annan skulle ta över och starta upp det igen. Angående omega, har de fått sin opather att fungera eller har de lagt ner det projektet och hur långt har de kommit med CCs
2010-07-22, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleftw
Har ett par frågor angående användning av botar i WoW.

Om man väl betalar för en Bot, hur stor är risken att man får sig en fin ban på sitt konto?
Är bannen permanent?
Blir det IP ban eller bara på kontot? Har två st konton, båda står i mitt namn, tänkte att jag skulle botta upp en karaktär på det ena kontot och sedan skicka över karaktären till mitt riktiga konto.
Finns det någon specifik bot som inte är upptäckt ännu?
Hur "bottar" man säkrast?

Keep in mind, med detta menar att man "bottar" så säkert som det bara går. Tex. Hålla sig nära datorn om en GM skulle skriva, etc.

Vilken bot skulle ni rekomendera?

Det jag är ute efter är en "Grinding" bot som enkelt kan levla upp en karaktär åt mig.

Kalle

De flesta bottar har utvecklare som vet vad dom gör och är uppdeterade så det är väldigt sällan man faktiskt ser bannwaves. Jag har bottat i 2 år och har fått en 3 dagars bann. Men samtidigt har jag en polare som har bottat i snart 4 år utan ens blivit varnad.

Jag kan säga såhär dina accs är helt säkra tills du åker på första bannen, som förmodligen aldrig kommer. Hade en polare som skulle lägga av, han bestämde sig då för att försöka bli bannad genom bottning. Han bottade inne i orggimar och lyckades fortfarande inte få en bann. Finns inte en chans att de perm bannar dig direkt. IP bann tror jag inte blizzard sysslar med.
2010-07-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devann
De flesta bottar har utvecklare som vet vad dom gör och är uppdeterade så det är väldigt sällan man faktiskt ser bannwaves. Jag har bottat i 2 år och har fått en 3 dagars bann. Men samtidigt har jag en polare som har bottat i snart 4 år utan ens blivit varnad.

Jag kan säga såhär dina accs är helt säkra tills du åker på första bannen, som förmodligen aldrig kommer. Hade en polare som skulle lägga av, han bestämde sig då för att försöka bli bannad genom bottning. Han bottade inne i orggimar och lyckades fortfarande inte få en bann. Finns inte en chans att de perm bannar dig direkt. IP bann tror jag inte blizzard sysslar med.

Grymt bra information du har gett!
Vad jag förstått det så rekommenderar du Glider?
Hur skaffar jag Glider och kan man betala med PayPal eller liknande?
Är det svårt att förstå sig på hur man ska använda sig av glider och isåfall skulle man kunna få hjälp vid exempelvis MSN om jag väl skaffar det?

Med Vänliga Hälsningar
Wiberg1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in