Citat:
Ursprungligen postat av Isolation
Pirox är förvånansvärt bra faktiskt! Körde länge med gamla hederliga glider och var helt frälst, ingen bot kommer bli som glider var, men Pirox är inte långt ifrån. Börjar tycka mer och mer om den då den sköter sig utmärkt!
Den kostar 15 EUR för lifetime och man kan enkelt och smidigt betala med PayPal.
Kan fortfarande inte ens jämföra pirox med glider. Visst pirox gör det den ska och det flyter på bra. Men det är helt otroligt vad bottig den ser ut. Att den kör på waypoints kan vara bra men då ska den ha flera som den varierar mellan. Den har inte heller någon form av CC vilket gör den rent av dålig i combat om man inte sätter sig och gör macros. Men som sagt så är det den bästa honor bot just nu.
I jo för sig har jag inte bottat på en par månader det kanske har kommit några stora förändringar?
För övrigt eftersom jag inte har varit aktiv så vet jag inte hur det ligger till med ebot och omega. Att ebot är nere sen länge vet jag men jag läste någonstans att någon annan skulle ta över och starta upp det igen. Angående omega, har de fått sin opather att fungera eller har de lagt ner det projektet och hur långt har de kommit med CCs