Citat:
Ursprungligen postat av Isolation
Fast, gör den verkligen det? Det brukar räcka med att bara ställa sig i den zonen där man vill börja, i det här fallet en level 20-zon, och sen börjar den helt enkelt med de questen utan att gå tillbaka och göra grå quests.
Jag har inte använt en sån profil själv, men har förstått det som att den gör alla quest i sequence så att säga. Det du ev. kan göra är att kolla vart den gör quest i din level och gå till den zonen för att se om den då börjar med dom questen, gör den inte det är det nog kört.
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Vilken av dessa classer skulle ni föredra att botta 1-80 med, ifall man kör utan custom classes:
Druid, Mage, Priest eller Shaman
Tänkte lite på hunter med, fast dom kräver ju så jävla massa ammo i bagsen ifall man ska ha botten igång länge. Kan man ställa in så den endast lootar blåa/epic saker, alternativt att den går och köper ammo?
Av de classer du skriver först skulle jag välja mage, Jag har bottat de andra tre och det är ett helvets-göra. Hunters är en väldigt lätt class att botta, HB tar hand om att köpa ammo etc då den går till vendor och säljer skit du plockat på dig, är det slut på ammo åker den och köper mer.
Vet inte om detta ställs in i profilen eller om det är CC'n som tar hand om det.