2010-09-06, 00:40
Medlem
Testar att botta en gnome rogue, men den gör inga spells. Den står bara och matar.
EDIT: Fungerar nu, tack för hjälpen.
Senast redigerad av Elastiskt 2010-09-06 kl. 01:01.
2010-09-06, 01:44
Medlem
Jag håller på att dinga en mage som nu är i lvl 15 (har dingat dit själv). När jag använder boten så springer den ofta in i stora grupper och pullar massor av mobs, någon som vet någon bra path att köra med?
2010-09-06, 02:52
Medlem
bara för mig gatherbuddy slutat funka?

EDIT: nvm
2010-09-06, 08:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Jag håller på att dinga en mage som nu är i lvl 15 (har dingat dit själv). När jag använder boten så springer den ofta in i stora grupper och pullar massor av mobs, någon som vet någon bra path att köra med?

Citat:
bara för mig gatherbuddy slutat funka?

EDIT: nvm

Kör du gnomen på Gatherbuddy? - Hoppas jag inte.
2010-09-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Kör du gnomen på Gatherbuddy? - Hoppas jag inte.
nej jag kör honorbuddy. Vet du någon bra path om man är 15mage som questar just nu i crossroads?
2010-09-06, 15:04
Medlem
Isolations avatar
Citat:
nej jag kör honorbuddy. Vet du någon bra path om man är 15mage som questar just nu i crossroads?

Det finns skitbra profiler på deras forum, de har en profil-del där. Det tar inte många minuter att hitta en bra faktiskt.
2010-09-06, 15:41
Medlem
Är lvl 20 paladin , men varje gång jag tar någon questing profil så går den och gör gråa quests :S?
Vad ska jag göra för att den ska göra quests som passar min lvl?
2010-09-06, 15:44
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazeus
Är lvl 20 paladin , men varje gång jag tar någon questing profil så går den och gör gråa quests :S?
Vad ska jag göra för att den ska göra quests som passar min lvl?

Jag tror inte det finns nån fix på det här. börjar du en questing profil gör han questen från början i profilen.
Det är nog enklare att bara låta honom göra det också för den delen.
2010-09-06, 16:44
Medlem
Isolations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emil99
Jag tror inte det finns nån fix på det här. börjar du en questing profil gör han questen från början i profilen.
Det är nog enklare att bara låta honom göra det också för den delen.

Fast, gör den verkligen det? Det brukar räcka med att bara ställa sig i den zonen där man vill börja, i det här fallet en level 20-zon, och sen börjar den helt enkelt med de questen utan att gå tillbaka och göra grå quests.
2010-09-06, 18:14
Medlem
megaman9s avatar
Vilken av dessa classer skulle ni föredra att botta 1-80 med, ifall man kör utan custom classes:
Druid, Mage, Priest eller Shaman

Tänkte lite på hunter med, fast dom kräver ju så jävla massa ammo i bagsen ifall man ska ha botten igång länge. Kan man ställa in så den endast lootar blåa/epic saker, alternativt att den går och köper ammo?
2010-09-06, 18:21
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isolation
Fast, gör den verkligen det? Det brukar räcka med att bara ställa sig i den zonen där man vill börja, i det här fallet en level 20-zon, och sen börjar den helt enkelt med de questen utan att gå tillbaka och göra grå quests.

Jag har inte använt en sån profil själv, men har förstått det som att den gör alla quest i sequence så att säga. Det du ev. kan göra är att kolla vart den gör quest i din level och gå till den zonen för att se om den då börjar med dom questen, gör den inte det är det nog kört.

Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Vilken av dessa classer skulle ni föredra att botta 1-80 med, ifall man kör utan custom classes:

Tänkte lite på hunter med, fast dom kräver ju så jävla massa ammo i bagsen ifall man ska ha botten igång länge. Kan man ställa in så den endast lootar blåa/epic saker, alternativt att den går och köper ammo?

Av de classer du skriver först skulle jag välja mage, Jag har bottat de andra tre och det är ett helvets-göra. Hunters är en väldigt lätt class att botta, HB tar hand om att köpa ammo etc då den går till vendor och säljer skit du plockat på dig, är det slut på ammo åker den och köper mer.
Vet inte om detta ställs in i profilen eller om det är CC'n som tar hand om det.
2010-09-06, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9

Enchan Shaman eller feral druid.

Sen så ammo köper den själv, men eftersom jag vill bespara den lite tid så hade jag köpt en 16 slots väska full med ammo + min ammo väska som den fixade själv.
Finns en väldigt bra hunter profil som jag tog mig från 1-44 med FYRA deaths för att den pullade många hög lvlade mobs.

Edit : Yay inte bannade Stod och botade med huntern ifrån 23:00 till 05:30 då jag kollade till den och drog repair, sedan från 05:35 till 15:00! Fem lvlar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in