2008-05-13, 17:46
Medlem
moshkas avatar
använder inte glider utan openbot, vet inte om det gör någon större skillnad men. Så ni kommer ta en bot-paus imorn eller ?
2008-05-13, 19:06
Medlem
nobles avatar
Jag kommer inte botta förens det är "all-clear" iaf, inte värt det
2008-05-13, 20:26
Bannlyst
det funkar ej att bg botta för mig typ.. har fixat ooberpriest och spartacus reborn och fixat av profil sätetr på spartacus å den lägger sin i queue till AV men sne nrä av börjar så står den bara stilla :/
2008-05-13, 21:17
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbay
det funkar ej att bg botta för mig typ.. har fixat ooberpriest och spartacus reborn och fixat av profil sätetr på spartacus å den lägger sin i queue till AV men sne nrä av börjar så står den bara stilla :/

rtfm

Vild gissning på att pathways till de olika delarna i grupp-profilen är fel.
2008-05-13, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
rtfm

Vild gissning på att pathways till de olika delarna i grupp-profilen är fel.

funkade typ på min 70 hunter ? men asså skcika riktigt bra profiler till mig länka..
men på min priest funker ej custom classen tror för de står att den försöker buffa sig med inner fire men den kan ej ? lagt in ooberpriest keyna i key.xml men verkar ej funka :/ la den innan </key> sen drog ja enter så som de såg ut innan ja la dit mina inget mellanslag mellan sista i keyna och </key> bara tryckte enter :/
Senast redigerad av Flashbay 2008-05-13 kl. 22:26.
2008-05-13, 22:21
Medlem
ischs avatar
Citat:
funkade typ på min 70 hunter ? men asså skcika riktigt bra profiler till mig länka..
men på min priest funker ej custom classen tror för de står attd en försöker buffa sig emd inenr fire men den kan ej ? lagt in ooberpriest keyna i key.xml men verkar ej funka :/ la den innan </key> sen drog ja enter så som de såg ut innan ja la dit mina inget mellanslag mellan sista i keyna och </key> bara tryckte enter :/

say what? Jag brukar verkligen inte klaga på folks stavning men du kan väl inte tro att folk först skall dekryptera din text och sen hjälpa dig?
2008-05-13, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
say what? Jag brukar verkligen inte klaga på folks stavning men du kan väl inte tro att folk först skall dekryptera din text och sen hjälpa dig?

jaja fixat nu.. ;P är stressad för måste pvpa manuelt på min poalres kille ;P
2008-05-13, 23:45
Medlem
ahh min rogue blir 58 om nån timme så jag tänker nog questa lite manuellt i outlands imorgon =) min gearlevel snittar på ~45 så jag behöver nog lite quests hehe

Flashbay: Du skrev "key.xml", jag vet inte om det bara var ett stavfel eller inte, men den ska heta keys.xml. Om det inte var lösningen så kan du testa ladda hem klassens redan skapta fil från klasstråden: http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=128421
Senast redigerad av Ricken 2008-05-13 kl. 23:55.
2008-05-13, 23:58
Medlem
Luffsens avatar
Nån som vet någonting om hur det kommer att bli med PVP-bottningen efter patchen inatt? Är det fortfarande möjligt att botta ihop ett fullt pvp set eller krävs arena poäng?
2008-05-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Nån som vet någonting om hur det kommer att bli med PVP-bottningen efter patchen inatt? Är det fortfarande möjligt att botta ihop ett fullt pvp set eller krävs arena poäng?
Inga arenapoäng kommer krävas.
2008-05-14, 13:10
Bannlyst
Citat:
jaja fixat nu.. ;P är stressad för måste pvpa manuelt på min poalres kille ;P
hehe, betyder det att du ska gå o ha sex med din polares kille?

Dekryptionen gick inge vidare här igen :P
2008-05-14, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ricken
ahh min rogue blir 58 om nån timme så jag tänker nog questa lite manuellt i outlands imorgon =) min gearlevel snittar på ~45 så jag behöver nog lite quests hehe

Flashbay: Du skrev "key.xml", jag vet inte om det bara var ett stavfel eller inte, men den ska heta keys.xml. Om det inte var lösningen så kan du testa ladda hem klassens redan skapta fil från klasstråden: http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=128421

de saknade bara en . isåfall avr de fel där ja skrev i forumet key.xml.
och har redan laddat ner den filen men ja tog ju inte mage sakerna tog bara priest sakerna
Senast redigerad av Flashbay 2008-05-14 kl. 14:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in