2009-03-05, 19:47
Medlem
Lickis avatar
Många frågor finns om glider så jag tänkte göra en liten lista hoppas de hjälper någon iaf.

1. Har du inte Glider så skaffa det direkt ( Jag hinner göra massa extra saker när jag slipper farma guld o lvla och bara ägna mig åt pvp och instancer.

2. Skaffa glider elite med detta finns massa fördelar, custom classes som gör att din char beter sig mer verkligt och använder spells som den inte gör med vanliga glider den kan även mounta.

3. När du köpt glider kommer du åt deras forum där kan du ladda ner profiles och custom classes gratis.

4. Starta glidingen på kvällen innan du lägger dig och stäng av skärmen, men ha på högtalarna på ganska hög volym ifall någon skriver till dig så att du hör varningen. Det finns vissa idioter som anmäler bottare till Gm och om man svarar när de skriver får de sig en rejäl näsbränna. Har bara varit med om de 1 gång och han bottade själv nu har vi en pakt så vi kollar med varandra innan så vi inte bottar på samma ställe.

5. Vakna på morgonen och upptäck att din char lvlat eller farmat sjukt med guld så att du kan njuta av själva spelet.

Hoppas att jag fått med alla fördelar med glider på ett kortfattat vis, jag har använt glider en hel del nu på senaste tiden så om någon undrar något så är ni välkomna att pma mig.
2009-03-05, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheL
Det vore väldigt trevligt om så vore fallet, man kan säkert fråga för att vara hundra, på det oficiella WoW forumet (man kan säga att man svurit åt nån in-game och fått en anm.). Ska nog kolla upp det och sen återkomma hit, vore kanske relevant för att kanske uppa säkerheten för bottare osv. eller bara i allmänhet!

Nej alltså, jag är 100 på att alla anmärkningar försvinner när du transferar till ett nytt account :P. Det jag var nästan säker på är att man blir permbannad om man åker dit för powerlvling.
2009-03-07, 17:54
Medlem
melhalts avatar
Man blir inte bannad av glider... Skaffa Glider Elite och du blir garanterat inte bannad, har nu bottat 4 gubbar till 80 har 4 kompisar också som bottar och har dragit några till 80 var... Du är helt enkelt sämst om du blir bannad
2009-03-09, 16:34
Medlem
Flarpz-s avatar
Har använt glider i nån vecka nu och tänkte ge mig på att testa med custom classes, problemet är att jag inte kan bli medlem på mmogliders hemsida och ladda ner dessa. Kan någon snäll själ som sitter på en custom class som är frostfire mage dela med sig till mig.
Eller om det finns någon annan sida med detta, så länka gärna.
2009-03-09, 18:15
Medlem
Lickis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flarpz-
Har använt glider i nån vecka nu och tänkte ge mig på att testa med custom classes, problemet är att jag inte kan bli medlem på mmogliders hemsida och ladda ner dessa. Kan någon snäll själ som sitter på en custom class som är frostfire mage dela med sig till mig.
Eller om det finns någon annan sida med detta, så länka gärna.

Antingen har du inte betalat för din glider version eller så har du inte skrivit in din kod i personliga inställningar på forumet.
2009-03-10, 12:04
Medlem
Hejsan om man ska "botta" vilken/vilka är dem/den bästa. Ska man köpa ett nytt acc om man ska lvla med bot/fiska är det stor risk att bli bannad?
Tänkte stå och fiska i en instance(typ wc för deviate fish)så inte massa random nubz stör mig . Men kan blizzard mistänkta mig om jag har massor med fisk på ah?
2009-03-10, 15:26
Medlem
Lickis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herronkel
Hejsan om man ska "botta" vilken/vilka är dem/den bästa. Ska man köpa ett nytt acc om man ska lvla med bot/fiska är det stor risk att bli bannad?
Tänkte stå och fiska i en instance(typ wc för deviate fish)så inte massa random nubz stör mig . Men kan blizzard mistänkta mig om jag har massor med fisk på ah?

Läs de 4 sidorna innan så finner du alla svar
2009-03-10, 22:32
Medlem
Flarpz-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Licki
Antingen har du inte betalat för din glider version eller så har du inte skrivit in din kod i personliga inställningar på forumet.

Det är en kompis nykel som jag använder och han har glömt av sitt pass och kan inte få tillbaks passet då hans mail finns inte kvar......
Finns det någon annan sida där jag kan hitta det? Har googlat men inte hittat något vettig sida.
2009-03-11, 01:45
Medlem
Citat:
Det är en kompis nykel som jag använder och han har glömt av sitt pass och kan inte få tillbaks passet då hans mail finns inte kvar......
Finns det någon annan sida där jag kan hitta det? Har googlat men inte hittat något vettig sida.

Förklara dig för någon vid mmoglider så löser sig säkert saken.
2009-03-11, 09:11
Medlem
Lickis avatar
Citat:
Sa att du inte betalat MDY är förmodligen mer intresserade av stämningen än att hjälpa dig använda din polares key.
2009-03-12, 18:24
Medlem
bizzks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herronkel

Nej du kan sätta ut så mycket du bara kan på AH, bara var försiktig så att du inte förstör ekonomin..

Först ut så hade jag ungefär 1200 primal life efter att jag bottat upp 3 st warlocks, och en utav de lämnade jag i zanga för att botta primal life och fick en 3-7 st per timme.. kanske gick in och checkade den 2 gånger per dag bottade non stop.

tidigare i TBC så var det en enorm efterfrågan på Primal Life, och de var ganska lätta att farma.. resulterade till både en negativ kurva samt positiv..

Eftersom efterfrågan var stor och jag märkte detta tidigt så sålde jag mina primal lifes för 40g st fick sålt en 500 st innan priset sjönk bedrövligt ner till 20g/st efter ett par dagar. hade väl ungefär 500 kvar eftersom jag bytt tll mig saker med 200 lifes

tjänade 20k g på det!

Sålde två av warlocks till polare

hade kvar en warlock som bottade när jag behövde lite cash

satt på 40k guld på min main och slöa raida och hade kul
2009-03-12, 20:29
Medlem
Better_Halfs avatar
Jaha nu var det ett litet stopp för mmoglider såg jag.
Hoppas de kommer igång igen. Blev lite sugen på att botta upp ett nytt konto igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in