2008-03-11, 00:07
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Det suspekta är om två tre stycken springer i exakt rad efter varandra. Du brukar även icke bottare fatta ganska snabbt vad ni håller på med

Men jo alla 3 har ju exakt samma konfigurationer bara sådär random i samma battlegroup har min inställd att den ska joina efter ca 40 sekunder sedan därefter 55 sekunder till..

edit: men det e klart det kan ju hända
2008-03-11, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
fyfan vad wow har blivit tråkigt. La upp 40 primal life för 10g och massa annat tjafs billigt som fan i hopp om att bli bannad. Och nej det är inte botten som gör det tråkigt. Det är bara på grund av den jag fortsätter för jag orkar verkligen inte lägga mitt liv i wowvärlden.

någon som har något tips på vad jag kan testa för dumheter medan jag väntar på att bli bannad?

Tror du kommer ångra mig
Får den känslan ibland med när man måste flytta botten eller annat. Brukar bara stänga ner den eller låta den springa på samma ställe så är man mer intresserad dagen efter
Finns inget roligare än att kolla loot efter 10h glidning, billig underhållning
2008-03-11, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Men jo alla 3 har ju exakt samma konfigurationer bara sådär random i samma battlegroup har min inställd att den ska joina efter ca 40 sekunder sedan därefter 55 sekunder till..

edit: men det e klart det kan ju hända

Nej men alla rezar ju samtidigt.. Och alla använder spartacus nästan och gör efter hans guide så då antar jag att stor del ressar inom 5-10 sekunders intervall.
Då kan det se lite roligt ut
2008-03-11, 07:39
Medlem
cannabe²s avatar
Har en fråga,

Om jag har 2 konton, och väljer att botta lite med det ena. Kan det andra kontot hamna i blåsväder då också?

Samma IP och samma kontokort. Men det "riktiga" kontot kommer aldrig vara i kontakt med botten.
2008-03-11, 09:48
Medlem
ap3s avatar
Vilken warlock cc är det som gäller? Tänkte botta upp en lock.
2008-03-11, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabe²
Har en fråga,

Om jag har 2 konton, och väljer att botta lite med det ena. Kan det andra kontot hamna i blåsväder då också?

Samma IP och samma kontokort. Men det "riktiga" kontot kommer aldrig vara i kontakt med botten.

Samma kontokort = Nästan garanterad ban på båda
2008-03-11, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Vilken warlock cc är det som gäller? Tänkte botta upp en lock.

Piclock. Lite små buggig just nu men Beans verkar jobba på det
2008-03-11, 12:52
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Piclock. Lite små buggig just nu men Beans verkar jobba på det

Ok, får testa den ikväll. Körde 1-10 med ooberlock, fungerade bra den korta biten iaf.
2008-03-11, 13:04
Medlem
cannabe²s avatar
Citat:
Samma kontokort = Nästan garanterad ban på båda
Okej, tack för svaret.

Nu till en annan fråga,

Om jag ser till att stanna hemma under tiden jag glider, så jag kan kolla till datorn när det plingar osv. Går jag säker då? Hur stor är risken att man åker dit genom "scans" och dylikt?

Alltså, om man bortser totalt från reports från andra, hur stor är chansen?
2008-03-11, 13:45
Medlem
Själv kör jag med OOberlock. är 32 nu och tycker den fungerar utmärkt

En fråga till er alla som bottar: brukar ni questa också för att få upp reppen lite? eller bottar ni bara?
2008-03-11, 14:17
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Själv kör jag med OOberlock. är 32 nu och tycker den fungerar utmärkt

En fråga till er alla som bottar: brukar ni questa också för att få upp reppen lite? eller bottar ni bara?

Eftersom jag faktiskt tycker om att spela så brukar jag spela för hand en hel del, sedan slår jag på boten när jag sover, jobbar eller gör något annat.
2008-03-11, 14:20
Medlem
grithors avatar
Glidar på en human paladin som kommit upp till level 9 just nu. Funkar helfint. Men i en profile som är från lvl 9-10 så ska den glida defias wizards och andra spellcasters. Problemet är att när min pala kommer tillräckligt nära en av dom för att markera den, står han bara där drygt 1 meter ifrån och låter sig bli skadad av spellcastern. Och i loggen så spammas det hela tiden "Target, ambush? range:" blablabla eller något liknande.
Hur fixar man detta?

EDIT: Kan vara värt att notera att jag använder mig av Glider Elite och OOberpaladin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in