2008-03-01, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Verkar som du inte kommit in på sannolikhetsläran i skolan ännu.. Bara för att det är 10% chans kommer du inte få en var 10 mob..
Antar att du inte läst om pulldistance eller något annat på profilen? Fastnar du kan din pullrange vara för lång eller något annat. Finns ganska många variabler att kolla av innan man sätter igång..

Ett tips är att börja läsa och försöka förstå

nej men de ska nästan droppas så ifall.. men a stog igen om pulldistance tror ja inte får kolla de .. vad mer finns de ja ska kolla ? är 14st bra på typ 5h typ?
2008-03-01, 18:56
Medlem
Razzaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
störigt att när man vaknar så är båda disconnectade.. men ffyfan! ska botta satan med jag e ute å super så jävla gytt det ska bli att komma hem till 50 primals sen! för ca 2-3 dagar sedan hade jag ynka 250g nu har jag 3,5g. ha!

Ja det är bland det värsta jag vet, man har satt upp botten och gått och lagt sig, sen på morgonen när man vaknar så är skiten disconnectad och har dödat typ <20 mobs
2008-03-01, 19:58
Medlem
Jolle103s avatar

Är det bara jag som ibland blir helt random disconnectad utan att det står något i loggen och jag har sängt av alla "logouts" och warnings?
2008-03-01, 20:30
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle103

Är det bara jag som ibland blir helt random disconnectad utan att det står något i loggen och jag har sängt av alla "logouts" och warnings?
Internet som bråkar kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
nej men de ska nästan droppas så ifall.. men a stog igen om pulldistance tror ja inte får kolla de .. vad mer finns de ja ska kolla ? är 14st bra på typ 5h typ?

Nej det är inte bra, räkna 14st för 140g. Det blir ca. 28g/h eller 46 silver i minuten. Är det så svårt med dom mest logiska sakerna?
Senast redigerad av Fettokisse 2008-03-01 kl. 20:34.
2008-03-01, 21:04
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Internet som bråkar kanske?

Nej, jag får aldrig random DC's när jag lirar eller gör vadsomhelst :S
och nej, ingen annan har access till mitt acc
2008-03-01, 21:37
Medlem
Citat:

Den som Fettokisse sa är det ganska kasst.. Han som gjorde profilen sa att han fick mellan 10-20 per timme tror jag..
Men men det borde vara dina inställningar. Pulldistance kan spela in mycket om du fastnar eller inte men det borde inte vara ett problem eftersom mobsen borde dö vid fötterna på dig eftersom du är präst.
2008-03-02, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Den som Fettokisse sa är det ganska kasst.. Han som gjorde profilen sa att han fick mellan 10-20 per timme tror jag..
Men men det borde vara dina inställningar. Pulldistance kan spela in mycket om du fastnar eller inte men det borde inte vara ett problem eftersom mobsen borde dö vid fötterna på dig eftersom du är präst.

nä dör aldrig men har ej elite så han använder inte mer än min blast shadow word: pain och sen wanden för att inte slösa för mtk mana.. ska fixa gladiator staffen som egr critt chance :/ har dåligt på de :P ge mig en redig profil då :P
2008-03-02, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Nej det är inte bra, räkna 14st för 140g. Det blir ca. 28g/h eller 46 silver i minuten. Är det så svårt med dom mest logiska sakerna?

men hjälp mig :/ har ej elite men borde ändå få ihop de :/.. någon riktigt grymm profil du kan skapa på några minuter ?
2008-03-02, 01:31
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
men hjälp mig :/ har ej elite men borde ändå få ihop de :/.. någon riktigt grymm profil du kan skapa på några minuter ?
Inte för dig, ditt jävla aber. Stick
2008-03-02, 03:33
Medlem
Någon som har erfarenhet av PiroX afk bot i av?
2008-03-02, 03:41
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do not F
Någon som har erfarenhet av PiroX afk bot i av?
Ja, och jag råder dig till att inte använda det.
2008-03-02, 05:13
Medlem
Jolle103s avatar
Jag tror några polare till mig körde PiroX ett tag, men det var ju "förr" när det räckte med att hoppa lite i grottan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in