2010-05-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kondensator
Kungen är ju roligt... annars håller jag med dig.

+1
Citera
2010-05-10, 20:12
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
Kan ni inte hålla erat tjafs i en tråd.. Jag tror att jag ska starta en åt er...

"Det eviga tjafset ifall paranormalt existerar" lr nått sånt.. Låter det bra??

Det är fasen roligare att spela kungen än att vara på paranormalforumet numera..

Nä, men snarare "Det eviga tjafset om Medier är bluff eller riktigt".
Citera
2010-05-10, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Nä, men snarare "Det eviga tjafset om Medier är bluff eller riktigt".

Nej, i synnerhet mellan Constant, Kmer och Amilofs.. Om jag nu minns rätt..

Men givetvis kan debatten sabotera många andra trådar också.. Jag säger inte att folk inte får diskutera det men inte i alla trådar så alla andra diskussioner dör, det får mig iaf att tröttna på den här forumdelen.. Skapa en tjafstråd och lämna de andra i fred, tycker jag..
Okej att man går in och ifrågasätter något i en tråd men det finns folk som lägger in t ex "skitsnack, du är mentalsjuk" osv.. Riktigt sunkigt, tycker jag..

Det finns en tråd som heter typ "Tiltad skriv av dig här".. De kan väl hålla sig till den tråden när de inte är seriösa..

Just personerna som nämnts ovan är säkert seriösa men har fastnat i en återvändsgränd..
När jag bara inte kan prata med någon så dissar jag den efter det, när man bara inte kommer någonvart och man tycker att den andra är puckad.. Det finns flera jag undviker att svara, även om de ställer en direkt fråga till mig.. Återvändsgränd, som sagt..
Senast redigerad av Tina... 2010-05-10 kl. 21:34.
Citera
2010-05-11, 01:35
Medlem
spjuits avatar
Jag var på en storseans med Terry Evans ikväll faktiskt. Vi fick inget meddelande men det var kul ändå. En tants meddelanden stod verkligen ut. Det kom 10 (!!!) anhöriga som skulle hälsa till henne. Terry höll på i 5-10 min med att bara prata med henne.
Citera
2010-05-11, 07:42
Medlem
appe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spjuit
Jag var på en storseans med Terry Evans ikväll faktiskt. Vi fick inget meddelande men det var kul ändå. En tants meddelanden stod verkligen ut. Det kom 10 (!!!) anhöriga som skulle hälsa till henne. Terry höll på i 5-10 min med att bara prata med henne.
wow. vad betalade ni? det vore spännande att höra vad det etiskt förbannade helvetet snor ifrån vederbörig.
Citera
2010-05-11, 09:39
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appe-
wow. vad betalade ni? det vore spännande att höra vad det etiskt förbannade helvetet snor ifrån vederbörig.

Kan gå uppåt 600 spänn tror jag.
Citera
2010-05-16, 02:41
Medlem
spjuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appe-
400 om jag inte minns fel. Men det var iaf kul även om han aldrig vände sig till oss.
Citera
2010-05-16, 15:38
Medlem
Citat:
400 om jag inte minns fel. Men det var iaf kul även om han aldrig vände sig till oss.

Får ni pröjsa 400 kr för en storseans där han inte ens pratar med er... Åh.. Det skulle jag aldrig pröjsa för..

Det är klart att det är en kul grej men då kan jag nog ha roligare för 400 spänn..
Hur många var med?
Citera
2010-05-17, 02:10
Medlem
spjuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
Får ni pröjsa 400 kr för en storseans där han inte ens pratar med er... Åh.. Det skulle jag aldrig pröjsa för..

Det är klart att det är en kul grej men då kan jag nog ha roligare för 400 spänn..
Hur många var med?
Det är ju just det man aldrig får veta, han kunde ju ha pratat med oss om vi bara kommit på en fråga att ställa... Jag föredrar såklart privata sittningar då eftersom man får något för pengarna, men det kändes som att Terry vore en upplevelse. Jag fick iaf veta att min f.d flöjtlärare beundrar sig själv och glor i spegeln för ofta samt att han aldrig fått kontakt med någon för att han skrämmer skiten ur alla på andra sidan. xD

det var visst 400 pers där.
Citera
2010-05-17, 21:44
Medlem
Citat:
Det är ju just det man aldrig får veta, han kunde ju ha pratat med oss om vi bara kommit på en fråga att ställa... Jag föredrar såklart privata sittningar då eftersom man får något för pengarna, men det kändes som att Terry vore en upplevelse. Jag fick iaf veta att min f.d flöjtlärare beundrar sig själv och glor i spegeln för ofta samt att han aldrig fått kontakt med någon för att han skrämmer skiten ur alla på andra sidan. xD

det var visst 400 pers där.

Ja, är de duktiga så har de väl inte tid med privata sittningar.. Synd.. Jag skulle inte pröjsa så mkt för så lite iaf... Det kan man se gratis på TV..
Citera
2010-05-23, 20:06
Medlem
Ingen flashbackare som har vart med i Det Okända eller känner någon som har vart med?
Citera
2010-06-25, 16:18
Medlem
Fettogubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomenescio
Ingen flashbackare som har vart med i Det Okända eller känner någon som har vart med?

Jag funderar starkt på att kontakta dom. Får hoppas att jag får svar, vilket jag tror. Då jag under ett par års tid hört och sett riktigt underliga saker. Även kompisar till mig har sett saker röra sig, även min flickvän har hört väldigt konstiga saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in