2014-02-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Just precis, de vill vara ifred. Därför kan det hända sådana här saker om man retar upp dom.
Du verkar ha full koll på alla dessa "andar" med hjälp av efterhandskonstruktioner. Inte särskilt trovärdigt om du frågar mig - fast det gör du ju i och för sig inte.
Citera
2014-02-22, 14:52
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KA67
Du verkar ha full koll på alla dessa "andar" med hjälp av efterhandskonstruktioner. Inte särskilt trovärdigt om du frågar mig - fast det gör du ju i och för sig inte.
Vad är det jag inte gör för någonting?
Citera
2014-02-22, 15:07
Medlem
Citat:
Vad är det jag inte gör för någonting?
Du gör inte det jag skrev att du inte gör - frågar mig (inklusive "whink-smiley").
Citera
2014-02-23, 00:01
Medlem
GesusPetterssons avatar
Citat:
Nej, det är faktisk ett dokumentärprogram. Det skildrar verkliga företeelser i vardagen.

Jag blir mer och mer övertygad att du bara trollar - för du KAN inte vara på riktigt..!

Alternativt är du en "skeptiker" som vill visa upp hur totalt argumenttomt det är hos woo-woos...
Citera
2014-02-23, 00:02
Medlem
GesusPetterssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muertosan
Vid det här laget kan de lika gärna använda skådespelare... de som är frälsta tror ju ändå på det även om de som själva är med i programmet erkänner att det blev fel.

Jag tror inte dessa hardcore woo-woos ens kommer erkänna att tex Terry Evans är en bedragare ens när det sen visas upp svart på vitt eller vad man ska säga - tror inte det finns något som skulle få dom att "ge upp" sin blinda tro på honom

Se bara på alla andra avslöjade - jobbar på som vanligt. Woo-woosen kommer med en massa bortförklaringar på det avslöjade fusket bara...

Se Sverigeeliten här med handen i kakburken

http://gesusbloggen.wordpress.com/best-of-fake-medium/
Citera
2014-02-23, 00:03
Medlem
GesusPetterssons avatar
Citat:
Det är klart att han läser tankar, hur skulle han annars få reda på vad människor tänker? Han får däremot inte kontakt med några andar och det är en väsentlig skillnad.

Jag var övertygad om trollande - men får nog ta till Poes lag ändå..!
Citera
2014-02-23, 00:04
Medlem
GesusPetterssons avatar
Citat:
Nej, det var ett misslyckande, det skulle aldrig ha spelats in. Det erkände han också själv efteråt. Det är väl så att även medium har dåliga dagar, dagar då man inte presterar till fullo.

"det skulle aldrig ha spelats in" !!! Du menar att Terry skulle suttit och ljugit henne rakt i ansiktet att hennes döda barn pratade med henne utan att spela in det..!

Det är fantastiskt att "ni" kan rättfärdiga detta sjuka med att sitta och ljuga sörjande föräldrar rakt i ansiktet med att "dom hade en dålig dag" - helt j-a otroligt hur långt ni går för att ratificera ert hittepå, helt otroligt..!
Citera
2014-02-23, 00:05
Medlem
GesusPetterssons avatar
Citat:
Om någon ska kritiseras för detta så är det produktionsbolaget, inte Terry Evans. De har höga krav på att på att dessa medier ska prestera, även dåliga dagar. Det är faktiskt i slutänden deras beslut och i det här fallet var det ett olyckligt beslut.

Terry säger inte en enda gång att han INTE har kontakt med sonen - Terry tom säger när han till slut får se fotot att det ÄR den som han pratat med..!
Citera
2014-02-23, 00:06
Medlem
GesusPetterssons avatar
Citat:
Jag såg avsnittet på nytt ikväll och tyckte att Terry gjorde bra ifrån sig. Ni hänger upp er på gardiner och annat trams, skalar man bort det ovidkommande så får man fram det som verkligen skedde. Nämligen en mamma som får en hälsning från sin son.

NU är jag övertygad om att du bara trollar..!
Citera
2014-02-23, 00:11
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GesusPettersson
Jag blir mer och mer övertygad att du bara trollar - för du KAN inte vara på riktigt..!

Alternativt är du en "skeptiker" som vill visa upp hur totalt argumenttomt det är hos woo-woos...
Nej, det är det många här som inte kan vara.
Citera
2014-02-23, 00:15
Medlem
Citat:
Nej, det är det många här som inte kan vara.
Que???
Citera
2014-02-24, 12:02
Medlem
mjps avatar
att ni ids .. bluff o båg tills motsatsen är bevisad på vetenskaplig väg och andlig väg samtidigt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in