2012-07-26, 00:07
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Rendom mest, ibland Technology och ibland men sällan på Wallpapers/General. Ibland även på de diverse porrdelarna som /s/, /hc/ och /gif/.
Vad är oddsen att man får se otrevligheter på /B? Gick in på/gif och då var det bara sagge i nyllet på brudar som kom upp :P

Edit: haha hade ingen aning om att /gif var porr
Citera
2012-07-26, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Får man fråga vad folket här hänger på?

Tycker /b/ är roligast, mycket sjukt kan hända där. Fast jag har inte kollat in dom andra boardsen nå speciellt mycket.
Citera
2012-07-26, 01:47
Medlem
Citat:
Vad är oddsen att man får se otrevligheter på /B? Gick in på/gif och då var det bara sagge i nyllet på brudar som kom upp :P

Gif-bilder är inte bara porr, det var den filtypen man använde i början på internet och att dom kan vara animerade/rörliga.

Kommer ihåg när man satt på BBS:er & man sa till kompisarna att man skulle dra hem gif-bilder, då var det mest porr dock
Citera
2012-07-26, 09:28
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:

/gif/ är väl inte menat som porrforum men det är tillåtet och då har det blivit så att majoriteten av alla bilder där inne är porr. Finns /wsg/ för ickeporr-gifar
Citera
2012-08-24, 01:34
Medlem
frippmeisters avatar
http://nyheter24.se/nyheter/internet/723265-har-ar-liven-pa-4chans-samvete

"Allt hittades och lades ut på Pastebin och 4chan. Dessutom lurade man fram den amatörporr hon spelat in och sålt tillsammans med sin pojkvän. Hur? Jo, det berättade den anonyme användare som fick fram filmerna själv i en tråd.

– Vi hade tillgång till listan på folk som köpt filmer och bilder av henne på betalsidan hon använder. Jag googlade runt lite på användarnamnen, och visst fan använde en av dem samma användarnamn på en annan dejtingsida. Jag låtsades vara Haley, och berättade att mitt konto på betalsidan blivit avstängt och att jag nu behövde få tillbaks mina filmer och bilder."

Det förtjänar väl ändå personen en applåd tycker jag?

någon som vet vart man kan hitta filmen/filmerna på flickan?
Citera
2012-08-24, 08:04
Medlem
Sök på detta i thep.. Lacey Vicich så hittar du det du söker!
Citera
2012-08-24, 14:42
Medlem
Tdk-rs avatar
http://laceyvicich.com/

där är länk till de du söker
Citera
2012-08-24, 14:45
Medlem
Manboiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
4chan är ett imageboard. Du reggar dig inte, alla postar i princip anonymt. Du kan posta vad du vill, men barnporr t.ex. är olagligt och tas bort av moderatorer. Du kan i princip inte akta dig för barnporr mer än att inte vara inne på sidan öht. Dock postas det väl mest i random-delen.

Jag är en inbiten 4chan fag, och barnporr? har max sett 5 bilder under mina år, och då har det endast varit en avklädd kille/tjej, inget mer. Därav frågetecknet på barnporr..
Sen visst har man väl sett fler bilder på avklädda tjejer som man blivit lite fundersam på åldern.
Men aldrig något värre än så. Då är det väl för det är inte många som postar samt att dom tas bort på 3 sec av mod så ingen hinner märka dem i stortsett.
Citera
2012-08-24, 16:22
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manboiii
Jag är en inbiten 4chan fag, och barnporr? har max sett 5 bilder under mina år, och då har det endast varit en avklädd kille/tjej, inget mer. Därav frågetecknet på barnporr..
Sen visst har man väl sett fler bilder på avklädda tjejer som man blivit lite fundersam på åldern.
Men aldrig något värre än så. Då är det väl för det är inte många som postar samt att dom tas bort på 3 sec av mod så ingen hinner märka dem i stortsett.

Lurk moar, jag ser barnporr varje dag på /b/ vilket är tråkigt då jag tycker att det hör hemma i deepweb.
Citera
2012-08-24, 17:05
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manboiii
Då har du haft en JÄVLA tur.
Jag har sett grymt äckligt sadistiska barnporrbilder på både /B och /gif (gif var en animation där en man hukande sig ner mot en fast spänd liten pojke och sket honom på brösten, det är nog det värsta jag sett i hela mitt liv)
Citera
2012-08-24, 17:31
Medlem
gayfarers avatar
Lacey Vicich får skylla sig själv http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/380/782/cf6.jpg
Citera
2012-08-24, 19:02
Medlem
Erikons avatar
Här är en raw paste med alla dokument, filmer, bilder, namn etc

http://pastebin.com/d6GgBkfZ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem