2012-01-29, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anpe91
Tja, blir konstant bannad från 4chan med anledningen: "Proxy detected"

Wth should I do?
Om jag nu använder en proxy, hur fan stänger jag av den så att jag slipper bli bannad?
Har provat att byta settings i Firefox men det funkar inte.

What do?

Använd Tor?
Citera
2012-01-29, 14:37
Medlem
anpe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackThis
Använd Tor?

nvm, tog reda på vad det var, och jag använder Modify Headers som fungerar dom en proxy..
Avaktiverade det och nu funkar det fint.
Citera
2012-06-01, 22:58
Medlem
MelvinFrohikes avatar
ligger nere nu,deras cloudflareserver har blivit hackad av ugnatzi, var tydligen en redirect till deras twitter. http://twitter.com/#!/ug
Citera
2012-06-13, 19:48
Medlem
Hur anmäler man en thread? Finns cp i en tråd och klarar inte av att ingen tar bort den.
Senast redigerad av typhoid 2012-06-13 kl. 19:56.
Citera
2012-06-13, 19:51
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typhoid
Hur anmäler man en thread? Finns cp i en tråd och klarar inte av att ingen tar bort den.
Jag vet inte hur man gör om man inte har 4chan extensionen eller 4chan X, för då får man en knapp man kan trycka på för att rapportera.
Citera
2012-06-18, 20:21
Medlem
Semestas avatar
Vad händer nu egentligen? Varför all sorg? Förstår inte riktigt

Edit: Sorry, missade den lilla texten högst upp
Citera
2012-07-25, 21:15
Medlem
j1nxs avatar
ba bump tss! Hur fungerar 4chan egentligen? Är det någon / som man ska akta sig för så man inte kan se barnporr. Har hört att det finns sjuka jävlar som lägger upp sånt. Borde man regga sig där?
Citera
2012-07-25, 22:23
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
ba bump tss! Hur fungerar 4chan egentligen? Är det någon / som man ska akta sig för så man inte kan se barnporr. Har hört att det finns sjuka jävlar som lägger upp sånt. Borde man regga sig där?
4chan är ett imageboard. Du reggar dig inte, alla postar i princip anonymt. Du kan posta vad du vill, men barnporr t.ex. är olagligt och tas bort av moderatorer. Du kan i princip inte akta dig för barnporr mer än att inte vara inne på sidan öht. Dock postas det väl mest i random-delen.
Citera
2012-07-25, 23:01
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
4chan är ett imageboard. Du reggar dig inte, alla postar i princip anonymt. Du kan posta vad du vill, men barnporr t.ex. är olagligt och tas bort av moderatorer. Du kan i princip inte akta dig för barnporr mer än att inte vara inne på sidan öht. Dock postas det väl mest i random-delen.
Hm ok /b vet jag är random men jag undrar vilka sidor som är mest poppis? Vart kan man se alla memes och sånt om man vill?
Citera
2012-07-25, 23:07
Medlem
Citat:
Hm ok /b vet jag är random men jag undrar vilka sidor som är mest poppis? Vart kan man se alla memes och sånt om man vill?

Skulle väl säga att det är inne på /b/ det mesta kommer ifrån.
Citera
2012-07-25, 23:16
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
Skulle väl säga att det är inne på /b/ det mesta kommer ifrån.
Får man fråga vad folket här hänger på?
Citera
2012-07-25, 23:25
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Får man fråga vad folket här hänger på?
Rendom mest, ibland Technology och ibland men sällan på Wallpapers/General. Ibland även på de diverse porrdelarna som /s/, /hc/ och /gif/.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in