Har aldrig förståt vad som är så speciellt med det heller... Men nu så, äh vafan... Verkar en aning smålockande då de inlägg som finns där i vissa delar verkar vara ganska genomtänkta och inte några trollsvar som man skulle få på random svenskt skitforum (flashback är ett gyllene korn i den svenska forumparaden). Som jag förstått det så... Kanske det kan finnas lite... Olämpliga saker där också.
OT: Förstår absolut inte vad som är så kungligt med reddit dock, mina brittiska och amerikanska vänner verkar se reddit som den heliga graalen av någon anledning...
Jag är en inbiten 4chan fag, och barnporr? har max sett 5 bilder under mina år, och då har det endast varit en avklädd kille/tjej, inget mer. Därav frågetecknet på barnporr..
Sen visst har man väl sett fler bilder på avklädda tjejer som man blivit lite fundersam på åldern.
Men aldrig något värre än så. Då är det väl för det är inte många som postar samt att dom tas bort på 3 sec av mod så ingen hinner märka dem i stortsett.
Som tidigare påpekat så måste du göra något fel, även om det känns som om det har blivit bättre med det så brukar man ju alltid se något. The real deal alltså. Jailbait finns det ju nästan i överflöd, men det är ju bara mysigt.
Då har du haft en JÄVLA tur.
Jag har sett grymt äckligt sadistiska barnporrbilder på både /B och /gif (gif var en animation där en man hukande sig ner mot en fast spänd liten pojke och sket honom på brösten, det är nog det värsta jag sett i hela mitt liv)
Så jag skulle starta en tråd på /b/. Jag gick in på google och skrev "question mark" och valde en av dessa bilder att posta tillsammans med trådstarten. Jag fick upp meddelande om att jag blivit permanent bannad för CP. Jävligt kul. För att överklaga skiten så skulle man in på massa andra jävla bajsforum och skriva in massa annat jävla bajs. Tyckte jag kom rätt långt ändå. När jag bad om hjälp satt det endast ett par feta neckbeards där och drygade sig. Riktigt jävla drygt att försöka kunna komma in på 4chan igen. Kanske är för det bästa iof. Har ju sedan tidigare redan tagit bort min 4chan-mapp med tanke att dra ner på allt onödigt jävla skit jag spenderar livet med. Detta var kanske ett tecken från det flygande spagettimonstret att det är dags att lägga ner totalt.
Varför är alla på 4chan/b/ så jävla elaka människor? Vad jag uppfattat är det att dom starka vinner och att man ej ska vara svag, men kan dom seriöst inte tänka längre än näsan når??
Varför är alla på 4chan/b/ så jävla elaka människor? Vad jag uppfattat är det att dom starka vinner och att man ej ska vara svag, men kan dom seriöst inte tänka längre än näsan når??
Att du ens orkar bry dig om att ta hemsidan seriöst över huvud taget... *suck*
Att du ens orkar bry dig om att ta hemsidan seriöst över huvud taget... *suck*
Klart jag vet att INGEN är seriös och att man absolut aldrig under inga som helst omständigheter kan förvänta sig empati. Men jag menar come on.. Dom kan ju fan inte vara robotar? Hur kan dom bete sig så omänskliga och inte bry sig?