Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-30, 19:03
  #1
Avstängd
Är det någon som har denna underbara mobil som jag har (nästan) bestämt mig för att köpa?

Kan någon kolla om under MUSIK menyn, det går att ändra så endast Genre och Återuppta syns.

För jag gick Ericssons hemsida och under testa mobil kunde man inte göra det.
Hoppas det är en bugg då man kan göra det på en W910i.

Samt om mobilen har några fördelar samt nackdelar jämfört med N95 och Viewty?
Citera
2007-12-30, 19:54
  #2
Medlem
jag har både vanliga N95:an, ej 8 GB och jag har k850:in.. använder båda telefonerna med tvillingkort, ... om du vill höra MIN personliga åsikt så sätter jag N95:an som vinnare.

Varför ? listan kan göras lång, måste erkänna att SE:n kan kännas mer stabil som telefon då N95:an blir glappig i sliden med tiden, därav sänks den sk "kvalitetskänslan" på telefonen men tycker fortfarande N95:an är överlägsen, GPS, bättre kamera, enligt mitt tycke!! osv osv.. annan nackdel med N95:an som folk lider av är batteritiden. men jag har antagligen tur då min N95:a inte är så törstig som andra skriver att den ska va. Men om du nu har bestämt dig för k850:in så tycker jag du ska slå till, de e en fin telefon, ang LG:n vet jag inget om.
Citera
2007-12-30, 19:59
  #3
Avstängd
Ehm hur funkar GPS:en då?
Vill GÄRNA ha GPS då det kan underlätta för mig att hitta till jobbet ibland

Kostar det per MB eller är alla gator och redan inne i mobilen etc....

Alltså funkar den bra i Sverige då?
Detta blev ganska intressant....berätta gärna mer detaljerat, såg lite på youtube verkade ganska coolt dock var det mesta i USA.
Citera
2007-12-31, 02:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Ehm hur funkar GPS:en då?
Vill GÄRNA ha GPS då det kan underlätta för mig att hitta till jobbet ibland

Kostar det per MB eller är alla gator och redan inne i mobilen etc....

Alltså funkar den bra i Sverige då?
Detta blev ganska intressant....berätta gärna mer detaljerat, såg lite på youtube verkade ganska coolt dock var det mesta i USA.


GPS:en fungerar bra, nu utgår jag att telefonen är uppdaterad.

tyvärr så kostar de om man ska använda sig av Nokias egna system, vad jag har förståt "rätta mig om jag har fel nån" så betalar man för själva guidningen? rösten ? är ej säker, jag kör med Route66 "crackad" version o de funkar fint, kostar inget.

dock så använder jag nästan aldrig telefonens GPS, jag har inbyggt GPS i min bil så jag behöver de inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback