2010-10-14, 21:00
Medlem
60-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Otroligt vad det har blivit trollfest i denna tråd. Det är nästan så att man kan tro att en viss anorektisk tamilska har återkommit från Karibien. Ja, med tanke på lugnet som rådde här fram till för någon vecka sedan är det nästan så att man tror att hon verkligen var i Karibien.... (obs, ironi).

Njae, det beror nog på att SB's blogg försvann - o då samlas diverse folk här. Varför kan ni finula på själva, o vilka dessa folk e.
Förresten handlar denna tråd om SB, och inte "någon annan" kvinna som vissa tror.... say no more.....
Citera
2010-10-14, 21:02
Medlem
60-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vill minnas att jag sett en bild på SB och får därför osökt frågeställningen; är hon född man och i så fall när bytte hon/han kön?

Ja, ibland undrar man. Men hon är kvinna, har du hört hennes röst? Fanns inspelningar från samtal (väldigt hotfulla o sjuka) hon gjort upplagda på nätet, men de är borta nu. Där lät hon som vilken norrländsk kvinna som helst. Lite lätt brytning.....
Citera
2010-10-22, 00:09
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Någon som vet om Backman har återupplivat sin intressanta blogg?
Citera
2010-10-22, 10:59
Bannlyst
Någon som hittat några länkar till alla stora reportage hon säger att hon gjort ?
Någon som hittat några bilder när Backman träffa sin kändis vänner ?

Vi är många här som väntar
Citera
2010-10-25, 22:24
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Backman är igång igen: http://www.susannebackman-stalkerbloggen.blogspot.com/

Striden mot den Simmerudska stalkern fortsätter, men hon borde ändra inställningarna på bloggen så att folk kan kommentera.
Citera
2010-10-26, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sakrissonp
Någon som hittat några länkar till alla stora reportage hon säger att hon gjort ?
Någon som hittat några bilder när Backman träffa sin kändis vänner ?

Vi är många här som väntar

Undra om man får lite bilder på Backman med sina kändis vänner snart eller några länkar till alla stora artiklar hon skrivit ???????????????????????????
Citera
2010-10-26, 12:48
Bannlyst
Citat:
Backman är igång igen: http://www.susannebackman-stalkerbloggen.blogspot.com/

Striden mot den Simmerudska stalkern fortsätter, men hon borde ändra inställningarna på bloggen så att folk kan kommentera.

Från Backmans blogg
Jag hoppas den här damen hamnar bakom lås & bom snart! Jag har fått så mycket tips, som jag överlämnat till journalister, som bearbetar dessa, om brott hon begått & begår!
Tack alla som tipsat anonymt!

Riktigt skoj har läst samma saker på alla hennes blogga under två år och fortfarande har inget hänt
Vilken extremt misslyckad person som lägger två år av sin tid och bara misslyckas med allt hon gör
Ingen familj inga vänner absolut inget ting och så misslyckad som person
Citera
2010-10-26, 22:05
Medlem
60-talists avatar
Citat:
Från Backmans blogg
Jag hoppas den här damen hamnar bakom lås & bom snart! Jag har fått så mycket tips, som jag överlämnat till journalister, som bearbetar dessa, om brott hon begått & begår!
Tack alla som tipsat anonymt!

Riktigt skoj har läst samma saker på alla hennes blogga under två år och fortfarande har inget hänt
Vilken extremt misslyckad person som lägger två år av sin tid och bara misslyckas med allt hon gör
Ingen familj inga vänner absolut inget ting och så misslyckad som person

Har ni tänkt på en sak kära läsare - att ALLT denna kvinna skriver om - EGENTLIGEN handlar om henne själv. Stalkern är ju hon själv. Hon stalkar ju folk konstant. Allt SB säger sig blivit utsatt för utsätter hon ju folk för dagligen. Hon lägger det mesta utanför sig själv - och jagar en kvinna (bland andra) som har vågat sätta ner foten. Detta tål ju som bekant inte SB.
Om OG någon gång gör något mot en kvinna - som är emot deras policy - så lär nog SB bli den första..... Hon går utanför ALLA gränser. Tänk dig henne i ett fängelse, hon skulle bli ihjälslagen första dagen.....
Senast redigerad av 60-talist 2010-10-26 kl. 22:07. Anledning: syftningsfel
Citera
2010-10-26, 22:16
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60-talist
Har ni tänkt på en sak kära läsare - att ALLT denna kvinna skriver om - EGENTLIGEN handlar om henne själv. Stalkern är ju hon själv. Hon stalkar ju folk konstant. Allt SB säger sig blivit utsatt för utsätter hon ju folk för dagligen. Hon lägger det mesta utanför sig själv - och jagar en kvinna (bland andra) som har vågat sätta ner foten. Detta tål ju som bekant inte SB.
Om OG någon gång gör något mot en kvinna - som är emot deras policy - så lär nog SB bli den första..... Hon går utanför ALLA gränser. Tänk dig henne i ett fängelse, hon skulle bli ihjälslagen första dagen.....

Ursäkta mig, men har du redan börjat på helgspriten? Ditt inlägg är ju mer än lovligt verklighetsfrånvänt. Den kvinna (Cecilia Simmerud, antar jag) som du påstår att Backman jagar är ju Sveriges überstalker. Fråga kriminalreportern vars liv hon försökte förstöra genom bland annat fulbloggande på nätet. Fråga användaren evilone vars polare råkade ut för Cecilia. Eller fråga hennes före detta karl som hon plundrade på allt han ägde. Listan kan göras lång - trakasserierna av Backman, med falska knullannonser mm, är bara ett exempel. Och du har mage att påstå att det är Backman som stalkar fru Simmerud....
Citera
2010-10-26, 22:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag vågar, med bestämdhet, påstå att CB (CS) är en av vårt lands mest personlighetsstörda "person".
Citera
2010-10-26, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursäkta mig, men har du redan börjat på helgspriten? Ditt inlägg är ju mer än lovligt verklighetsfrånvänt. Den kvinna (Cecilia Simmerud, antar jag) som du påstår att Backman jagar är ju Sveriges überstalker. Fråga kriminalreportern vars liv hon försökte förstöra genom bland annat fulbloggande på nätet. Fråga användaren evilone vars polare råkade ut för Cecilia. Eller fråga hennes före detta karl som hon plundrade på allt han ägde. Listan kan göras lång - trakasserierna av Backman, med falska knullannonser mm, är bara ett exempel. Och du har mage att påstå att det är Backman som stalkar fru Simmerud....

Läs hennes sjuka blogg så förstår du

Sveriges überstalker är Backman bara läsa domen
Domen mot Susanna Susell, 540929 AKA Susanna Backman
http://www.2shared.com/document/HnfYJT8y/b4781_09.html
http://www.speedyshare.com/files/24668422/b4781_09.pdf
Citera
2010-10-26, 22:47
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Läs hennes sjuka blogg så förstår du

Sveriges überstalker är Backman bara läsa domen
Domen mot Susanna Susell, 540929 AKA Susanna Backman
http://www.2shared.com/document/HnfYJT8y/b4781_09.html
http://www.speedyshare.com/files/24668422/b4781_09.pdf

Hörru snurrpelle, läs mitt tidigare inlägg en gång till så förstår du kanske vad jag menar. Vänta tills du nyktrat till i morgon. Det är lättare att läsa när man inte ser dubbelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in