Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-28, 11:38
  #1
Avstängd
Aquafreshs avatar
Susanne Backman är frilansare och krönikör. Någon som vet något om denna donna?

++++ Meddelande från Admin ++++

Denna tråd har nya regler fr.o.m. 10 mars 2010:
https://www.flashback.org/sp21911934
Citera
2008-01-02, 13:06
  #2
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Jaha, enligt rykten så ska hon vara en ganska galen person.

Citat:
Citat:
Tokigare kärring finns väl inte.

En Johan Stambro på TV4 ska veta mera. Man kanske borde maila han å fråga?
Citera
2008-03-18, 15:28
  #3
Medlem
Hej din jävla hora!
Gå in på KB och läs i arkiven.
Eller maila psykfallet Stambro och fråga om han vet vilka sajter hans sms och ljudfiler ligger på! Eller, bättre - ring hans chefer!
Gå direkt till psykakuten UTAN att passera Systembolaget. Och lär dig stava!
Citera
2008-03-18, 16:08
  #4
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat.

//Mod
Citera
2008-03-18, 16:29
  #5
Medlem
chribsson2s avatar
Vet ingenting om Backman men måste säga att hon har ett mustigt språk:

http://www.sourze.se/Pride_Skammens_...n_10598812.asp

"Missförstå mig inte. Jag har inget emot bögar alls. Tvärtom. Jag har sugit av minst sexhundra tyska läderbögar genom åren. Ett par danskar, också, vill jag minnas. Piskan har gått varm och tortyrkorsen har varit upptagna i stort sett hela tiden jag varit verksam och ingen har gnällt över att jag - teoretiskt sett - har "fel kön". En näve i analen är alltid en näve. Oavsett vems."
Citera
2008-03-18, 23:23
  #6
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaninkvinnan
Hej din jävla hora!
Gå in på KB och läs i arkiven.
Eller maila psykfallet Stambro och fråga om han vet vilka sajter hans sms och ljudfiler ligger på! Eller, bättre - ring hans chefer!
Gå direkt till psykakuten UTAN att passera Systembolaget. Och lär dig stava!

Är hon Backman något att räkna med? Jag menar, vad har hon gjort? Eller bloggar hon bara på Sourze på fritiden?

Vad har den där Stambro gjort då? Googlade på honom och det kom upp en artikel om en skvallertidning som blivit stämda då de pekat ut Tilde de Paula och Don Don Don Binechi som ett par. Wow.

Mr Don ringde en gång till min vän på en kvällstidnng och ville att de skulle skriva mer om intimkirurgi. Mellan raderna, han ville att tidningen skulle betala för att en doktor skulle klippa läpparna på hans fd barnflickas underliv... så kan det gå.
Citera
2008-03-19, 15:43
  #7
Medlem
Tv4

Samling allmoge och prettopack från TV4!
Den 3 juni blir det huvudförhandling i målet Erica Lejonroos vs TV4, där ansvarige utgivaren Anne Lagercrantz, reportern Emma Jidemyr m fl stäms på två miljoner. Kommer klantaschlet Stambro blir det givetvis en extra krydda av trailerpark-anrättad anka inkl matos och finkel.
Vi ses i rätten!
Hälsningar - er favoritkanin som önskar Glad Påsk ända in i grillen.
Citera
2008-03-19, 17:19
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaninkvinnan
Samling allmoge och prettopack från TV4!
Den 3 juni blir det huvudförhandling i målet Erica Lejonroos vs TV4, där ansvarige utgivaren Anne Lagercrantz, reportern Emma Jidemyr m fl stäms på två miljoner. Kommer klantaschlet Stambro blir det givetvis en extra krydda av trailerpark-anrättad anka inkl matos och finkel.
Vi ses i rätten!
Hälsningar - er favoritkanin som önskar Glad Påsk ända in i grillen.

Hoppas som fan att Erica får både upprättelse och skadestånd från det jävla Bonnierföretaget TV4.

TV4 :s nyhetsrapportering är bland de värsta som finns. En massa pissliberala åsiktsjournalister som talar om för alla dumma svenssons om vad som är viktigt och angeläget just nu.
Försöker bojkotta Bonniers skräp så mycket jag kan , Expressen , DN, Di, TV4 mm.
Citera
2008-10-05, 18:46
  #9
Avstängd
Läste på Beckroths blogg nyss att Susanne Backman har en blogg där hon avslöjar att Alex Schulman misshandlar kvinnor, bland annat sin egen fru Katrin och nu den nya tjejen Amanda. Hur fan kan Aftonbladet låta en kvinnomisshandlare få sådant utrymme.

Länk till hennes blogg http://susannebackman.wordpress.com/

Och varför smsar Dick Sundevall henne pga att hon skriver här på flashback?
__________________
Senast redigerad av Sony Ericsson 2008-10-05 kl. 18:49.
Citera
2008-10-05, 19:16
  #10
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquafresh
Susanne Backman är frilansare och krönikör. Någon som vet något om denna donna?
bild?
Citera
2008-10-05, 19:42
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
Läste på Beckroths blogg nyss att Susanne Backman har en blogg där hon avslöjar att Alex Schulman misshandlar kvinnor, bland annat sin egen fru Katrin och nu den nya tjejen Amanda. Hur fan kan Aftonbladet låta en kvinnomisshandlare få sådant utrymme.

Länk till hennes blogg http://susannebackman.wordpress.com/

Och varför smsar Dick Sundevall henne pga att hon skriver här på flashback?

Den där bloggen är "hardcore", det sparas minsann inte på krutet.
Anklagelserna mot Kjolman är ganska tuffa, hur pass mycket substans finns det i dessa?
Citera
2008-10-05, 19:55
  #12
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
bild?

http://www.aftonbladet.se/debatt/article2134208.ab
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback