Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
Ja, du det är bra med personer som Beckroth som hänger ut sin ex-pojkvän på nätet med bilder, ljudfiler och grova anklagelser om trakaserier bara för att hon fick för sig att han var otrogen. Nu var det inte så och hon tog tillbaka skiten med var oförsdående om varför han inte ville träffa henne efter det
Hon är kriminell, Backman är en galen tant som skriver lite skit på nätet. Skillnaden är att Beckroth försöker skada folk på riktigt, med bomber.
Hur resonerar du, när du tycker att det är värre å snacka skit än å skada andra med vold???
Öhhh..... snacka skit? Här snackar vi inte om att bara snacka skit..... det gör vi alla var dag.
Man skadar andra rejält om man sprider lögner om dom till deras arbetsgivare, anhöriga, barnens skolor, socialtjänsten m m för att göra illa dom. Det kan vara snäppet värre än att nita någon med en höger. Högre straffskala till och med om förtalet är grovt.
Att dra in andra i skit för att man själv mår dåligt är inte försvarbart. Det är det denna SB inte har förstått ännu. Men fängelset väntar. Nästa dom åker hon in är min gissning.
Nu slapp hon för att hon inte blivit dömd tidigare för liknande brott. Men anmäld har hon blivit, allt för ofta. Jag vet. Anmälningarna läggs på hög. När hon sedan åker dit för grovt förtal igen så kan man se tillbaks på vad hon anmälts för tidigare samt dömts för..... Lycka till säger jag bara till denna galning.